Teszt: Tesco elektromos női borotva

A különböző szőrtelenítési eljárásokat már részletesen ismertettem. Egyet viszont nem említettem a borotvánál, mégpedig az elektromos verzióját. Erről írok most egy teszttel együtt.



Ugye a borotválás a nem tartós szőrtelenítési eljárások közé tartozik. Mondhatnánk úgy is, hogy ez a legkevésbé tartós, hisz 1-2 nap után már kezd nőni a szőr.

Az elektromos borotvának a hagyományossal szemben nagy előnye, hogy száraz bőrön is lehet használni, sőt, nem muszáj a fürdőszobába vonulni vele.

Hátránya viszont, hogy nem lesz olyan szép sima a bőr, mint hagyományos borotva használata után. Ennek ellenére szeretem, mert gyors, és nem kell attól félnem, hogy véletlenül megvágom magam.

Tesco női elektromos borotva

Először márkás borotvát nézegettem, de mikor megláttam ezt kemény 1235 Ft-ért, rögtön dobtam is a kosaramba.

A doboz tartalma:
Benne van maga a készülék, egy tisztító kefe, egy kiegészítő fej hosszabb szőrszálakhoz.


2 db AAA elemmel működik, amit természetesen külön kell venni hozzá. Használata gyors és egyszerű, a végeredményt pedig itt láthatjátok:
Előtte
Utána

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.