Andrea Hair growth essence

Lehet kezd kicsit uncsi lenni a sok hajhullás elleni termékteszt, de nézzétek el nekem... Lassan már kezd körvonalazódni a megoldás, de azért még néha megingok...
Jelenleg az Andrea hajnövesztő szerét tervezem kipróbálni, egyelőre eredményekről nem számolhatok be, azt majd egy következő bejegyzésben.

Amellett, hogy olcsó, sok pozitív tapasztalatot és értékelést olvastam róla, így hát rendeltem egyet.

Hajhullásra, lassan növő hajra, töredező, fénytelen, károsodott hajra ajánlják.

Főbb összetevői a ginzeng, gyömbér, szőlőmagolaj. Én mondjuk még citromot is érzek benne, de az illat nálam nem mérvadó.

Használatával kapcsolatban több megoldást is olvastam: a gyártó úgy javasolja, hogy egy kis üvegcsét - ami 20 ml - öntsünk egy 250 ml-s samponhoz. Másik megoldás szerint 3 ml kell 100 ml samponhoz, valamint olyanról is olvastam, hogy valaki önmagában használja hajmosáskor, a fejbőrbe masszírozva.

A hatása több használat után fog látszódni, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tud. Mindenképpen jövök majd a beszámolóval.

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    Milyen tapasztalataid vannak az Andrea cseppekkel?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Sajnos nem vált be, így azóta mással próbálkozom.

    VálaszTörlés
  3. Szia:) elmondanád hgy miért nem vált be?
    Én a csodás fodrászom miatt most vesztettem el a hajam több mint 1/3át.
    És mindennel probálkozom, már megrendeltem ezt is de még nem jött meg.
    És pl az aromax ricinus argán hajolajától, ami mindenkinek szuper, nekem szószerint marok szám hullik a hajam.
    Kérlek ha negativ tapasztalatod volt oszd meg velem, már félek szinte bármit használni.
    Egyetlen szinte csodaszerem van, ami nálam látványos hatású a kallos hair pro-tox hajnövesztö ampulla.
    (Csak ettöl meg vhgy fáj a fejem, nem a fejbör, inkább csak irto gyenge fejfájás)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egész egyszerűen nem tapasztaltam semmi változást. Hullott a hajam továbbra is, de azóta már rájöttem, hogy miért, és ezáltal arra is, hogy teljesen feleslegesen próbálkoztam mindenfélével...

      Megkérdezhetem mit csinált a fodrászod, amivel ezt érte el??

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.