Az én Glamour-napom

Már nagyon vártam a Glamour-napokat, mert sok termékem fogyóban volt. Sok kuponnál meglepődtem, hogy 50%-os kedvezmény van, így pár régi kedvenchez újra visszatérhettem :)

3 helyen voltam csak, de ennyi helyen is sokat spóroltam. A Rossmannban kezdtem, majd jött a Libri és a DM.

Én a csütörtöki napot választottam, mert pénteken, szombaton dolgoztam. Már rutinosan írtam meg a kis listámat, így célirányosan járkáltam a sorok között. A sminkes állványokat hagytam a végére, mert tudtam, hogy ott nézelődök majd legtovább. Az általam választott Rossmannban sajnos nem volt Max Factor állvány, csak egy polc, így megijedtem, hogy választanom kell a Lasting Performance és a Miracle Touch között. De mikor megláttam, hogy van LP, nagyon megkönnyebbültem. Kiválasztottam az árnyalatomat, és már mentem is át a Libribe.

Mivel készülök Németországba, nagyon ráálltam a német tanulásra, vagyis inkább újratanulásra. Szerencsére van pár évnyi német a fejemben, így nem a nulláról indulok, és az eleje így csak ismétlés volt. Találtam pár hónapja egy irtó jó tankönyvet, annak vettem most meg a második részét, valamint egy munkafüzetet.

Miuán hazavittem a cuccomat, elindultam a DM felé. Nagyon hideg volt, de nem tartott vissza a célomtól. Itt már többen voltak, de nagy tömeg nem volt. Itt is először az egyebeket szedegettem össze, majd ezután mentem a sminkes állványhoz. Ahogy láttam, sorra nézegették a vásárlók az állványok előtt állva a Krémmániát :)

Mivel ugye a Lasting Performance-t már a Rossmannban megvettem, itt a Miracle Touch volt soron. Nagyon ki volt már fogyva, de szerencsére a nekem való színből még volt 2 darab, így tudtam egyet venni. Nagyon várom már, hogy kipróbáljam :) Ja, és most adtak hozzá egy 2000 calorie szempillaspirált ajándékba, így duplán megérte!

Habár a Maybelline Babyskin primerét sokan lepontozták, én mégis úgy döntöttem, hogy - fél áron - adok neki egy esélyt. Már elkezdtem használni, de még várok vele, hogy hosszú távon hogy teljesít.

Amit a sminktermékeken kívül a legjobban vártam, az a Dove új, argánolajos tusfürdője. Még nem fogyott ki a Babám, így ki sem próbáltam, de már nagyon-nagyon várom.

Összefoglalva ennyi az én Glamour-napomról, másik (eladói) oldalról csak annyi megjegyzés, hogy bár nekünk nem volt most kuponunk, mégis rengeteg vevőnk volt, alig bírtuk azokat a napokat. Vevőként jó dolog, eladóként nagyon nehéz.


Tesztekkel hamarosan érkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.