Márciusi kedvencek

Mivel én már hónap elején elkezdtem a maradjotthon életvitelt, így egész hónapban szinte sehol nem voltam, ez a kedvences listámon meg is látszik...



Balea testápoló
Évek óta szeretem, hatásában és illatában egy az egyben mint a sötétkék Nivea. Nagyon jól hidratál, és az 500 ml-es kiszerelés nagyon gazdaságos. A legjobb hatást akkor éritek el minden testápolónál, ha közvetlenül fürdés után használjátok.

Fuss Wohl szarvasfaggyú lábkrém
Már írtam róla a blogon, de a mostani kedvencek között is megemlítem, mert nagyon jó kis termék. A téli lábápolási rutin fontos része, mindenkinek érdemes kipróbálnia akinek nagyon száraz a bőre a lábán, főként a sarkán.

P2 pirosító - mikor még sminkeltem
Ezt az előző posztomban már láthattátok, a top 2000 Ft alatti termékeknél. Nagyon szeretem, jól pigmentált, tartós, gyönyörű színekben kapni.

Vollaré bőrradír
Ha jól emlékszem egyszer már írtam erről a testradírról, azóta is nagyon szeretem, szuperül radíroz, csak szükséges utána szappannal vagy tusfürdővel lemosni, mert nagyon olajos.

Mixa nappali arckrém
A Mixát eleinte nem szerettem, de mégis úgy döntöttem kipróbálom, és nagyon jól tettem. Jó termék, szuperül hidratál, amit egész nap kitart.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.