Haj-baj: Kristen Hair hajvitamin

Sokszor olvashattatok már a blogon a hajhullásomról, valamint a megoldásáról is. Viszont azóta ismét elkezdett kissé hullani, amit - bár nem ért váratlanul - mégis rossz látni


Ugye akkor megírtam, hogy végül kiderült, hogy a fekete hajfesték okozta az erős hajhullást, amit bár nem volt könnyű, de elhagytam. Olyannyira, hogy most már átálltam a másik oldalra, és szőke lett a hajam. Ez ugye a másik eljárás, ami szintén nagyon káros a hajra, bármilyen óvatosan és jó termékekkel végzik. Ugyanúgy okoz hajhullást és töredezést.

Nálam sem lett ez másképp, elkezdett ismét hullani, bár nem olyan mértékben, mint a feketénél. Nézegettem a hajvitaminokat, de úgy gondoltam, a szőkítés miatt természetes a hajhullás, így letettem a vásárlásról.

Majd jött a Kristen Hair megkeresése, így mivel eddig nem csak, hogy nem használtam, de még csak nem is ismertem a márkát, így gondoltam adok neki egy esélyt. Előtte persze megnéztem az oldalukon, hogy mégis miről van szó.

A "hagyományos" szépségvitaminokhoz hasonlóan megtalálhatóak benne az alap vitaminok: A, B vitamin komplex, C, D, E, vas, cink, folsav, biotin. Ezt kiegészítették néhány újdonságnak számító összetevővel:
L cisztein: A cisztein egy kéntartalmú aminosav, a keratin kulcsfontosságú eleme. Az emberi testben a haj és a körmök keratinjában található meg, ezekből nyerhető ki. Ha a szervezet L-cisztein tartalma lecsökken, az hajtöredezéshez, bőrfeszüléshez és a körmök lemezesedéséhez vezethet. Miért jó a hajadnak? Az L-cisztein mélyen beépül a hajba, a hajszálakat 97%-ban alkotó keratin alkotóelemeként látványosan újraépíti a szálak szerkezetét. Gyógyír gyenge, töredezett, vékonyszálú hajra. Fokozott cisztein bevitellel a hajszerkezet erősebb, dúsabb, ellenállóbb és rugalmasabb lesz. Az L-metioninnal együttműködve fejti ki hatását.

L metionin: Az L-metionin, az L-cisztinhez hasonlóan, a keratin fontos alkotóeleme. Ezt a kéntartalmú aminosavat szervezetünk nem képes előállítani, viszont nagy szüksége van rá, hogy a haj, a köröm és a bőr szerkezetébe mélyen beépülve segítse ezek egészséges állagának fenntartását. Csak az L-cisztinnel együtt képes hatni.
Az L-metioninnak fontos szerepe van a fehérjeépítésben, és mint tudjuk, a haj 97%-ban a keratinnak nevezett fehérjéből áll. Az L-metionin feltölti a hajat fehérjével, így a szálak erősebbek, fényesebbek, rugalmasabbak lesznek, így csökken a töredezésre való hajlam, és dúsabb érzetűvé válik tőle a hajkorona.
Az L-metionin a köröm és a bőr állagát is javítja. A bőr rugalmasabb, feszesebb, üdébb lehet tőle, míg a körmök megerősödnek, csökken a töredezésre-, lemezesedésre való hajlamuk, így egészségesebben, gyorsabban nőhetnek.
Aranyköles kivonat: Ha szeretnél véget vetni a hajhullásnak, akkor az aranyköles a megmentőd. Hozzájárul a hajnövekedéshez, erősebbé és sűrűbbé teszi a hajat. Hogyan? Az egészséges hajszerkezethez elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű fehérje bevitel. Az aranyköles fehérjében gazdag. Továbbá, a “szépítő gabona” olyan ásványi anyagokat is tartalmaz, mint pl.: magnézium és szilícium, ezek az ásványi anyagok hatásosak a korpával és a ekcémával szemben. Kovasav tartalmának köszönhetően serkenti a hajnövekedést, fényessé teszi körmeidet, gondoskodik a bőr szépségéről, sőt, késleltetheti az öregedést is.

MSM (Methylsulfonylmethane): MSM: A kén páratlan forrása, ami esszenciális építőeleme a kollagénnek és kreatinnak egyaránt. A kollagén a feszes, hidratált bőrért felel, a kreatin pedig az egészséges haj és köröm építő eleme.  


Kép: https://kristenhair.hu/
Bambusz kivonat (szilícium): A bambusz az egyik leggazdagabb természetes forrása a szilíciumnak. 
A szilícium a hajban koncentrálódik és hozzájárulhat a haj növekedéséhez, javíthatja a haj állapotát, enyhítheti a hajtöredezést.
A hajhullás lehet a szilícium-hiány következménye, a szilícium kiegészítés pedig gyorsíthatja a haj növekedését, amennyiben a hajhagymák még élnek.
Továbbá, elősegíti a kalcium beépülését, így segít megelőzni a csontritkulást, a csont- és porcsérülések kialakulását.
Valamint ez az első ilyen vitamin Bioperine-el: Büszkék vagyunk rá, hogy a Kristen Hair az első hajvitamin BioPerine® tartalommal.
A BioPerine® egy szabadalmaztatott biohasznosulás-fokozó termonutriens tápanyag, a fekete bors kivonata, amely 98%-ban piperint tartalmaz.
Kutatások igazolják, hogy a BioPerine akár 30%-al is megnövelheti a tápanyagok hasznosulását.
A vitaminból napi 2x1 kapszula szedése ajánlott, én mindig étkezés után szoktam beszedni. Olvastam, hogy többen is vannak, akiknek nem tetszett a szaga, de higgyétek el, van ennél rosszabb is. Egyébként sem szagolgatni kell, és ennek legalább nincs utóíze.

Sajnos előtte képet nem készítettem, de itt van ez az utána fotó, ez hajmosás és hajszárítás után készült. Ez a mennyiség kevesebb, mint a fele a pár héttel ezelőttinek. Én már ezzel megelégedtem volna, de a körmöm is úgy tűnik, hogy erősödött, és a szempillám is alig hullik már. Eddig más vitamin nálam ezekre nem volt hatással. Örülök nagyon az eredménynek :)

Nagyon kis szép a csomagolása, ritka, hogy erre is ennyire odafigyel valaki. Egy doboz 60 darabos, tehát egy havi adagot tartalmaz.

Én egy hónapig szedtem, de ugye tudva levő, hogy az ilyen vitaminokat kúraszerűen kell használni, hogy kiderüljön beválik-e vagy sem. A cégnél egyedülállóan kockázatmentes garancia is van, így mindenképp érdemes kipróbálni, és ha gondoljátok, megírni az őszinte véleményeteket róla, hogy hozzájárulhassatok a termékfejlesztéshez.

A terméket a Kristen Hairtől kaptam tesztelésre, ez viszont nem befolyásolta a véleményemet a termékről.




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.