Top sminktermékek 2000 Ft alatt

Az előző rövidke ilyen bejegyzés második része, itt már sokkal több termékkel. Én ezeket egytől-egyig szeretem, használom, biztosan van köztük olyan, ami nektek is be fog válni.


Hangsúlyozom, ezek a termékek az én személyes kedvenceim, van köztük olyan, ami Krémmánián nem ért el jó helyezést, de nekem mégis jól szuperál.

P2 Nude Blend alapozó

Az elsőt még az egyik Rossmannban vettem mikor ott megszüntették a P2 displayt, és minden termék kiárusításban volt. Már az első használat után megbántam, hogy csak egyet vettem, mert már akkor meggyőzött. Csak mire visszamentem már nem volt belőle egy darab sem. Nagyon jól fed, nincs maszk-hatás, nagyon tartós, nem szárít. Egy igazi imádom termék. Azt sajnos nem tudom, összesen hány színből áll a szortiment, de nekem a ....... árnyalat passzol legjobban a nyári színemhez.

Maybelline Baby Skin primer

Szerintem ez az a primert, amit nem kell bemutatni, mert blogokról, videókról már ismerhetitek, néhány éve mikor újdonságként kijött nagyon felkapott termék volt. A többi cég termékfejlesztései miatt úgy látom a sikere kezd megtörni, pedig ugyanolyan jó, mint évekkel ezelőtt.

Essence Insta Perfekt alapozó

Sajnos ezt az alapozót már nem lehet kapni, az Essence kivonta a kínálatából, mégis felkerül a listára, mert nagyon szerettem. Általában vagy kevertem egy erősebb fedésű alapozóval, vagy két rétegben vittem fel. Szépen eloszlatható, szerethető termék (volt).

Alverde Sensitive BB krém

Kb. 10 éve használtam utoljára BB krémet. Akkor nagyon szerettem, így igazából nem is értem miért nem használtam tovább. Mostanában ismét elkezdtem nézegetni őket, de mivel csak az akkor használt Garniert ismertem, nem tudtam, mitévő legyek. Visszatérjek-e újra hozzá, vagy válaísszak másikat. Ugye egy baj volt a Garnierrel, hogy nagyon fénylett. Majd Instán láttam valakinél ezt a terméket, így nem is volt kérdés, hogy mit választok. Néhány napra rá meg is vettem, azóta is az egyik kedvenc sminktermékem.

Trend It Up Sheer Nude alapozó

Ez a szín kiárusításban volt, ráadásul ez az egy darab. Rögtön tudtam, hogy ez az egy rám várt, így nem is gondolkoztam rajt, hogy megvegyem-e. A fedése közepes, de szépen lehet építeni, vagy erősebb fedésű alapozóval keverni. Tartós, szépen eloszlatható, nem emeli ki a száraz részeket.

Maybelline Affinitone alapozó

Kb. 9-10 évvel ezelőtt használtam először ezt az alapozót, akkoriban mindig a 17-es színt használtam. A szeretetem iránta töretlen, a mai napig szeretem, de inkább nyáron használom, mivel akkor zsírosabb a bőröm, olyankor sokkal komfortosabb a használata (remélem értitek mire próbálok kilyukadni). Sok színben kapható, a fedése ennek is közepes, viszont ezt már önmagában szoktam használni.

Lovely Camouflage alapozó


Ez egy viszonylag új terméke a Lovelynak, mikor megláttam rögtön le is csaptam rá. Nagyon száraz bőrűeknek nem ajánlanám, mert kissé kiemeli a száraz részeket, én is nyáron szoktam használni. Erős a fedése, nagyon tartós, elég egy rétegben is használni. Sajnos csak 4 színben elérhető, ami nagyon kevés, de másik alapozóval keverve lehet más színeket kikeverni belőle.

P2 Nude Blend púder

A tulajdonságai megegyeznek az előző púderével. A tégely nem tudom meddig fogja bírni, bár már nyár óta használom, és még semmi baja, így szerintem strapabírónak mondható.

Essence Rose paletta

Ez az Essence tavaszi kollekciójának egyik palettája, amibe már első látásra beleszerettem. Mikor kipróbáltam a tesztert, nem volt kérdés, hogy megvegyem-e. Hiper-szuper pigmentáltak, nem peregnek, "nem tűnnek el" estére, egész nap a helyükön maradnak. Ja, és ami egy nagy előnye, hogy az összes szín használható. Ez ritkaság a palettákat tekintve, legalábbis nálam.

Catrice Lashes To Kill Sexy Volume szempillaspirál

Kíváncsiság-képpen vettem meg ezt a spirált, bár már régóta megvan a kedvencem, amit nagyon szeretek. Nem bántam, hogy így döntöttem, mert nagyon jó kis spirál, szépen eloszlik, jó a keféje, nem tapadnak tőle össze a pillák. Mint mindegyiket, az elején ezt is 3 rétegben viszem fel, később általában már csak kettőben. Tartós, nem pereg, szerethető termék.

P2 Glow touch pirosító

Ezzel a pirosítóval csínján kell bánni, mert egyrészt olyan csillogó, hogy felér egy highlighterrel, másrészt pedig nagyon pigmentált, így inkább több vékony rétegben érdemes felvinni. Nagyon tartós, és szép színekben kapható.

Lovely highlighter

Több bloggernél is láttam ezt a terméket, amin abszolút nem csodálkozom, hisz az egyik legjobb drogériás highlighter. Nagyon finoman kell "belemártani" az ecsetet, mert könnyű túlzásba esni vele, így ennél a terméknél is azt javasolnám, mint előbb a P2 pirosítónál, hogy rétegezve vigyétek fel. Egyetlen gyenge pontja a teteje, ami nagyon hamar eltörik és szétesik, de ezen celluxszal könnyen lehet segíteni.

P2 Total Cover-up camouflage korrektor

Hagyományos, applikátoros kivitelű korrektor, jó fedőképességű, nem ül bele a ráncokba, nem emeli ki a száraz részeket. Az illata kissé fura bár ezt csak akkor érezni, ha az ember szagolgatja.

Catrice korrektor

A másikhoz hasonlóan ez is jól fed, tartós, de ennek az illata már kellemesebb, de felvitel után ezt sem érezni. A kettő között számomra nincs különbség a "működését" tekintve, mert mindkettőt egyformán szeretem.

Nektek van kedvencetek ezek közül?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.