Összehasonlítás: FM Group vs. Yodeyma parfüm

2/12/2016
Most két olyan parfüm összehasonlítását hoztam, amik az eredetiek alternatívái, viszont legalább olyan tartósak, mint az eredetiek (ha nem tartósabbak). Az egyik cég évek óta jelen van Magyarországon, a másik viszont pár éve található meg kishazánkban.


Kezdjük az FM Group-al
A céget Artur Trawinski alapította 2004-ben. Elsődlegesen parfümökkel foglalkoznak, amik parfüm és eau de parfum kategóriában kaphatóak. A Drom Fragrances gyártja őket, ott, ahol a jól ismert nagy cégek illatanyagait állítják elő.

2009 óta ismerem a céget és a termékeit, sok parfümöt vettem náluk/tőlük. A classic női parfümök 30 ml-sek, a férfi parfümök pedig 50 ml-sek. Vannak luxus illatok, ezek drágábbak, és nagyon kiszerelésűek is. Lehet kapni náluk feromonos parfümöt, ezek kiszerelésben ugyanakkorák, mint a classic parfümök. Pár éve nyaranta lehet kapni az ún. Light parfümöket, ezek nem olyan tömények, csupán EdT kategóriájúak. A Hot kollekció ennek pont az ellenkezője, még több illatesszencia van benne.

További termékeik között szerepelnek parfüm alapú tusfürdők, testápolók, dezodorok, ezek voltak az első termékek a parfümökön felül. Mikor öcsém használta a tusfürdőt, mindig azt hittem, hogy rögtön be is parfümözte magát, annyira erőteljes illata volt. Én próbáltam a testápolóját is, de házilag sokkal olcsóbban tudok csinálni parfümös testápolót, így ezt azóta már nem rendeltem. Lehet még kapni sminktermékeket, háztartási tisztítószereket, és most már az Aurile márkájú kávécsaládot.

Eleinte nagyon tartósak voltak a parfümök, de az utóbbi időszakban nem ezt tapasztaltuk, így kerestünk más megoldást. Ekkor találtam rá ismét a Yodeymára. Először egy volt kolléganőmnél láttam, de akkor még az FM-et használtam, így nem érdekelt ez a márka.

Most viszont nagyon is örülök, hogy rátaláltam és ki is próbáltam. Anyuval együtt teszteltük, őt állandóan kérdezgették a kolléganői, hogy milyen parfümöt használ, hogy még délután is érzik az illatát. Az én párom is érezte rajtam este mikor munka után hazaértem, pedig én egy 12 órás műszakot nyomtam le. Szóval eddig nagyon lelkes vagyok a cég és a termékei iránt, remélem hosszútávú lesz a kapcsolatunk :)

Amit használunk, az az Adriana névre hallgató illat, ami a Giorgio Armani - Sí-nek az alternatívája. Nekem egy fújás bőven elég, hisz úgymond elég nagy adag jön ki belőle. A férfi és női parfümök is egyaránt 100(!!) ml-sek, ami rengeteg, és az FM-hez képest jobban megéri.

A kínálat mindkét cégnél folyamatosan bővül, a Yodeymát nyomon tudja követni bárki, az FM-nél viszont keressetek egy értékesítőt, vagy csatlakozzatok hozzájuk.

Ti próbáltátok valamelyik márkának a termékét vagy maradtok az eredetinél?


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.