Teszt: Dove Nourishing Oil Care balzsam

Már sokszor írtam nektek a hajápolási rutinomról ill. az általam használt termékekről. Ha olvastátok ezeket, nyilván tudjátok, hogy még mindig nem találtam meg azt a terméket, amit a hajam szeret. Lehet, hogy ez most megváltozik?



A válasz egyértelmű igen! Mikor elfogyott a Pantene balzsamom, elkezdtem keresgélni a boltok polcain. Nem tudtam, hogy mit szeretnék, most fogalmam sem volt. Mikor odaértem a Dove hajápolókhoz, láttam, hogy akciósak a samponok és a balzsamok is. Egy Nourishing Oul Care landolt a kosaramban.

Már rögtön aznap ki is próbáltam. A flakonon sajnos semmi plusz ismertető nincs, csupán INCI és a termék neve.

A csomagolás egyszerű, szép, igényes. Vizes kézzel is biztos a fogása, nem csúszik ki a kézből. A kupakja jól záródik, masszív.

A termék
Az illata nekem kissé furcsa. Számomra nem tükrözi az elegáns külcsínt, nagyon édes, hol virágos, hol rágógumis beütéssel. Nem a legjobb, de egyáltalán nem mondható rossznak. Viszont ami nagyon meglepett, hogy még 3 nap után is éreztem a hajamon, ami más termékről nem mondható el.
Az állaga nagyon sűrű, krémszerű. Emiatt sokkal könnyebben eloszlatható a hajon. A hatóidő nincs feltüntetve a tájékoztatón, így én addig szoktam fent hagyni, ameddig a sampont.

A hatása
Már a lemosáskor éreztem, hogy másabb a hajam tapintása, de volt ilyen már más terméktől is. Viszont szárítás után jött a meglepetés... Olyan puha volt a hajam, mintha nem is az enyém lett volna... Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó hatása lehet egy balzsamnak. Tévedtem. Hajvégápolót nem is használtam, mert kíváncsi voltam, hogy meddig tart majd ez az állapot. Ez is meglepetésként ért, mert 2 napig pihe-puha volt a hajam (és egyáltalán nem túlzok!). A harmadik napon "kérte" a hajvégápolót, de nem kapott, mert aznap már megmostam. Az élmény megismétlődött.

Hosszútávú eredmények
Már egy hónapja használom a balzsamot, és ugyanolyan hatásos, mint az első alkalommal. Ha így marad végig, míg el nem fogy, akkor ez marad A BALZSAM. Remélem a hajápolási rutinom része lesz hosszú-hosszú ideig.

Ti próbáltátok már ezt a balzsamot?

2 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam , de lehet hogy a te véleményeid alapján kifogom próbálni :D ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsi, hogy csak most tudok válaszolni. Mindenképpen próbáld ki, szeretni fogod ☺

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.