Teszt: Eveline Mélyhidratáló felszívódó maszk

A heti szépségápolási rutin része az arcpakolás használata. Manapság rengeteg verziót találni az üzletekben, sokszor nem könnyű eldönteni, hogy melyik lesz a megfelelő. Most egy számomra még ismeretlen, felszívódó maszkot hoztam nektek.



Lássuk először, hogy mikor és miért is kell használni a pakolásokat. Ugye azt már nem kell mondanom, hogy bőrünknek a bőrtípusnak megfelelő ápolásra van szüksége. Sajnos még mindig nagyon sokan nem tartják fontosnak a bőrápolást, leragadnak annál, hogy reggelente megmosakszanak szappannal, és indulnak is. Most erre nem térek ki, inkább maradok az eredeti témánál. A napi bőrápolási rutin mellett kell egy heti rutin is, amit a bőrradírozással és a pakolások használatával egészítünk ki. Gyakrabban  nem szükséges használni őket, főleg a bőrradírt.

A maszkok ma már számtalan bőrproblémára nyújtanak megoldást, még a boltban kaphatóak is. Mivel a pakolások magasabb hatóanyag-tartalommal bírnak, mint a krémek, ezért nem szükséges a gyakoribb használatuk. Legelterjedtebbek a krémes pakolások, hisz ez szinte minden márkánál megtalálható.

Mikor kozmetikai tanulmányaimat folytattam, nem volt ennyiféle arcápoló termék. Maszkok közül volt 4 fajta: pormaszk, gipsz-, agyag-, és krém állagú pakolás. A kozmetikai ipar fejlődésével ma már otthoni felhasználásra is választhatunk különféle állagú és felhasználási módú termékeket: krémmaszk, pormaszk, fátyolmaszk, lehúzható maszk, felszívódó maszk. Most az utóbbiról lesz szó.

Mikor bementem a Rossmannba, nem terveztem arcápoló terméket venni, de mikor nézelődtem a kis kiszerelésű termékek között, megakadt a szemem ezen a kis csodán. Felszívódó maszkhoz még nem volt szerencsém, így nem volt kérdés, hogy megvegyem-e. Krémmánián nem is néztem utána, őszintén szólva nem is érdekelt, mert mindenképpen ki akartam próbálni, így már landolt is a kosaramban.

 A csomagolása a már megszokott kis tasak, amivel mindig meggyűlt a bajom, mikor hajfestés után vizes kézzel próbáltam felbontani. Én csak egy kis sarkot vágtam le belőle, hogy könnyebb legyen kinyomni.
Felhasználási javaslat és INCI:

 Én kétféleképpen is próbáltam: "hagyományos" maszkként felvittem vastagon, majd letöröltem a felesleget, ami nem szívódott fel. Következő alkalommal kipróbáltam úgy is, hogy vékonyan kentem fel, majd ami nem szívódott fel, belemasszíroztam a bőrömbe. Mindkét verzió nagyon jó, sőt, masszírozni is jól lehet vele, mivel lassabb felszívódású, mint egy krém.

A bőröm nagyon puha és hidratált lesz utána, egyszerűen nem tudok betelni vele. Heti egyszer, arcradírozás után teszem fel, majd krémezek.

A mostani téli száraz időben az arcomnak néha kevés a krém, amit használok, így heti 2-3 alkalommal az arckrémemhez szoktam keverni a maszkból. Tökéletesen bevált ez a megoldás, így lett még egy felhasználási módja.

Mivel én csak az arcomra használom, úgy látom, hogy nagyon sokáig elég lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.