Teszt: Helia-d Professional Tokaji aszús krémgél

Habár kozmetikus vagyok, magamnak mégsem tudom megtalálni a tökéletes arckrémet. Évek óta tesztelek és próbálkozok, mégsem vagyok 100%-ig elégedett. A legújabb tesztalanyom a Helia-D Professional Tokaji aszús krémgélje. Lássuk mit tud:



Mivel ugye kozmetikusoknak szánt termékről van szó, csak szakemberen keresztül lehet hozzájutni.

A bőrtípusom ugye korpás szeboreás (most már) felszíni vízhiánnyal. Így 27 évesen már inkább az utóbbi dominál, így ezt veszem fő szempontnak (használtam kifejezetten korpás szeboreára arckrémet, erről egy másik bejegyzésben írok).

Csomagolás:
Doboz nincs, csak maga a tégely. Masszív, könnyen lecsavarható a teteje. Szerintem szép, fekete az egész, arany szegéllyel. Az alján található az INCI és az ismertető.


Termék:
Mivel ez nem krém hanem gél, nagyon folyékony, erre sajnos hamar rájöttem, mikor egy elég tetemes mennyiség landolt a padlón... Színe halványsárga, illata kissé fura lehet elsőre, mert nincs krém illata, hanem valóban az összetevőket lehet érezni.

Használata:
Nagyon könnyen és gyorsan felszívódik, nem hagy zsíros érzést maga után. Pont emiatt kissé nehéz a szakmai felhasználása masszírozásnál, de ez természetesen megoldható. Az illata hamar elillan, sminkelni is lehet rá felvitel után.

Hatása:
Nagyon jól hidratál, nem húzódik a bőröm, de valahogy mégsem az igazi... Nem érzem elégnek, lehet az állaga miatt. Ez valahol úgymond pszichés dolog is lehet, mert kevésnek "látszik". Idézőjelbe tettem, pedig szó szerint értem. Egy arcmasszázs után gyönyörűen feltölti a bőrt, ez szemmel is látható, tehát tényleg hatékony. Még van a tégelyben elég sok, így mire elfogy, el tudom dönteni, hog továbbra is ez kell nekem, vagy válogassak tovább.

Nektek melyik a kedvenc arckrémetek?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.