Teszt: Hair Revall sampon

Sokszor írtam már a zsíros korpával és hajhullással való küzdelmemről, a sok kipróbált samponról, hajszeszről, minden egyébről. Most kipróbáltam egy teljesen más terméket, mert próbálok minden fűszálban megkapaszkodni. Így esett a választásom a Hair revall samponra.



Őszintén bevallva 2 éve voltam utoljára megvizsgáltatni a hajamat, fejbőrömet, így nem tudom pontosan, hogy hogyan is áll a fertőzés. Viszont egy véletlen folytán kiderült, hogy gyengék a hajhagymáim. Bár szedek rá vitamint, úgy gondoltam mikor ezt a sampont megláttam, hogy kívülről is tehetek valamit ez ügyben.

A kiszerelése elég nagy, 400 ml, ellentétben a megszokott 250ml-vel. Sok gyógysamponhoz hasonlóan ez is dobozban van, ezen találhatjátok a magyar nyelvű leírást.

Az illata kénes-gyógynövényes, állaga szokásos sampon-sűrűség. Ezt is úgy használom, mint a többi sampont, először megmosom a hajam, leöblítem, majd a második mosásnál 5 percig a hajamon hagyom a sampont (a tájékoztatóben le is van írva). Nálam már az első mosásnál egész jól habzik, és könnyű leöblíteni.

Első használatnál szárításkor jött az igazi meglepetés: hihetetlenül puha volt tőle a hajam. Az illata másnapra elillan, úgyhogy akinek nem tetszene, azt nem fogja sokáig érezni.

Nálam egy nappal kitolja a hajmosást olyannyira, hogy eddig csak másnap volt vállalható a hajam, most pedig 2 napig olyan, mintha frissen lenne mosva.

A hajhullásról nem tudok mit mondani, mert szedek hajvitamint is, így nem tudom melyik hatásos erre.

Összegezve:
Mindenképpen megéri az árát, úgy érzem megtaláltam végre a nekem való sampont.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.