Könyv: Sienna Cole - Lefelé a folyón

4/24/2020
Ismét egy krimi-thriller műfajú könyvről hoztam egy blogbejegyzést, szintén az Álomgyár kiadótól.

Nos, nem halogathatom már tovább a beszámolót erről a könyvről, mert már nagyon kikívánkozik belőlem, hogy megoszthassam veletek.

Az előző könyvvel ellentétben most végig jegyzeteltem, míg olvastam, hogy biztosan ne maradjon ki semmilyen számomra fontos részlet. Ezeket utána "összefésültem", hogy kerek mondanivaló jöjjön ki belőle, ami könnyen érthető, mégsem spoilerezek nektek.

Annyit azért elárulok, hogy a legelején kiderül, hogy mi a könyv alap témája, ami köré csodásan fel van építve az egész. Ezután egyenként megismerkedünk a szereplőkkel, akiket a könyv borítóján is említ az írónő: Lynn, a pincérnő, aki egyedül neveli kamaszlányát, ennek ellenére sosem volt szerencsés a szerelemben. Jeff, a hányatott sorsú ám annál tehetségesebb festőművész, aki előtt fényes karrier állt, és Frank, a nagyon kitartó újságíró, aki a szakmája csúcsán áll, és addig nem áll le, amíg ki nem deríti az igazságot.

Bevallom, ebben a szakaszban néha úgy éreztem, hogy már-már túl részletes a szereplők bemutatása, eleinte nem is értettem, hova tűnt a fő szál, de tovább olvasva kezdett körvonalazódni, és kiderült, hogy mi miért van megemlítve - izgalmas lesz - érdemes odafigyelni a részletekre.

A harmadik rész fordulatokkal teli és nagyon meglepő, le sem lehet már tenni a könyvet. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy itt kell némi erő, hogy végigolvassa valaki (főleg egy érzékenyebb lelkületű nő). Ebben a részben találkozik a három főszereplő, mert ahogy a borítón is írva van, a 15 éves titok összeköti őket. A karakterek mindegyike külön egyéniség, az, hogy kinek ki lesz szimpatikus és miért, már teljesen egyénfüggő.


Vélemény:
A könyv címe és borítója teljesen más történetet sejtet, mint amiről a könyv szól (legalábbis számomra), de ezért mondják, hogy ne ítéljünk borító alapján. Ami viszont nagyon ötletes, az alábbi képen láthatjátok.

A könyv második, nagyobb részével olvasás közben vegyes érzéseim voltak, néhol már-már túl részletesnek tűnt, mert voltak benne részek (bár ez csak szó szerint 1-2 bekezdés), amit feleslegesnek éreztem a történet szempontjából, de közben tudtam, hogy ezzel is csak közelebb kerülünk az adott szereplőhöz. Viszont a befejező rész mély nyomot hagyott bennem, olvasás közben néha kellett némi lélegzetvételnyi idő, hogy kicsit "pihentessem" az agyamat, ami olvasás közben elém vetítette a történteket. A könyv letétele után napokig emésztettem az olvasmányt, akkor még egyszerűen azt sem tudtam volna mondani, hogy jó, rossz, akármi, bármi. Tényleg semmit. Kellett, hogy ülepedjen a dolog, ennek ellenére bármikor újra olvasnám.

Összességében tehát mindenkinek ajánlom a könyvet, aki szereti a műfajt, vagy Sienna más könyveit. Érdemes több helyen is megnézni, mert nagyon jó akciókat lehet kifogni. Ha elolvastad, kíváncsian várom a véleményedet róla :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.