Blogszülinap 1. rész: A blog története

 Immár 8 éve, 2013. február 11-én készült el az első poszt a blogon. Ez a szám azóta 257-re emelkedett. Ha kíváncsiak vagytok a blog 8 éves történetére, olvassatok tovább.



A blog ötlete onnan ered, hogy annak idején a szakmámban dolgoztam, mint kozmetikus és kéz- és lábápoló, műkörömépítő. Akkoriban nem volt ennyi körmös, és sorra írták ki a lányok, nők a különböző portálokra a furábbnál furább kérdéseiket, és folyamatosan jöttek ki különböző női magazinokban hajmeresztő rémisztgetések a műkörömépítéssel kapcsolatban. Ekkor döntöttem el, hogy rendbe kell tenni a fejekben ezeket a dolgokat, és indítani egy szakmai blogot.


Ekkor még csak és kizárólag beauty témájú posztokat írtam, majd jöttek a személyesebb cikkek, majd beszámolók. Nagyon "éltem" a blogolást, imádtam minden pillanatát. Tele voltam ötletekkel, szó szerint mindenről is akartam írni, ami szépségápolással kapcsolatos. Több bloggerrel is jó kapcsolatot alakítottam ki, jókat beszélgettünk. Néhány évig nagyon jól ment az írás...


Ezután történt egy változás az életemben, ami miatt a blogolás elkezdett háttérbe szorulni olyannyira, hogy néhány havonta csak egy posztot készítettem el, majd semmit. Ekkor elkezdtem gondolkodni a blog végleges befejezésén.

Ennek személyes okai voltak, mégpedig egy féltékenységgel teli párkapcsolat. Hagytam magam befolyásolni, teljesen háttérbe szorítottam mindent, amit szeretek, hogy véletlenül se legyen ok gyanúra.


Mikor ennek a kapcsolatnak vége lett, és elkezdtem újra önmagam lenni, ismét nagy lendülettel vágtam bele a blogolásba. Új témát vezettem be, ami lelki, magánéleti, párkapcsolati problémákat boncolgat. Soha ennyi pozitív visszajelzés nem érkezett posztokra, mint ezekre. Ez erősített meg abban, hogy igenis érdemes ezt csinálni, mert nagy szükség van rá. 


Összegezve: köszönöm nektek ezt a 8 évet, köszönöm a sok visszajelzést, és remélem, hogy a továbbiakban is velem fogtok tartani.


2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.