Zsíros hajra

8/05/2013
Sziasztok! Újabb megoldást kísérleteztem ki zsíros hajra, nekem bevált, ha van kedvetek próbáljátok ki ti is :)
Ismét a jól bevált szódabikarbónát hívtam segítségül. Lényegében felér egy mini-hajmosással, felszívja az összes zsírt a hajról, amitől frissnek látszik, nem éri semmilyen kémiai szer, ami a samponokban van, mégsem érzi  úgy a haj és a fejbőr, hogy megint meg lett mosva, ráadásul egy kis volument is kap :) . Ja, és természetesen teljesen szagtalan is lesz. Persze ezzel a módszerrel sem lehet húzni a végtelenségig, én általában 2 nappal tudom így kitolni a hajmosást, sőt, ennek a megoldásnak hála, úgy vettem észre, hogy mosás után +1 nappal tovább bírja a hajam zsírosodás nélkül. Reggel-délelőtt szoktam hajat mosni, így a mosás napjától számított 3. napon szoktam hintőporozni, vagy ezzel a megoldással kezelni, és rá 1 vagy 2 nappal megmosom.
Az elkészítése megegyezik a házi hajfrissítővel, tehát sima vízhez keverjetek egy kevés szódabikarbónát, fújjátok a hajatok tövére, majd szárítsátok meg (bár ilyen melegben magától is pikk-pakk megszárad).


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.