Maxepil update - tapasztalat

8/13/2013
Már írtam egy bejegyzést a Maxepil szőrtelenítő krémről, itt az ideje, hogy leírjam a tapasztalataimat is vele kapcsolatban. Előre leszögezem, hogy technikai okok miatt a képek sajnos elvesztek, így azokat nem tudom csatolni :(
Mint minden újdonságba, ebben is várakozásokkal telve ugrottam, reménykedve, hogy végre megtalálom a tökéletes krémet a szőrnövekedés visszaszorítására.
Kipróbáltam gyantázott és borotvált területen is, más megoldás egyelőre nem állt rendelkezésemre (a szőrtelenítő krémeket még nem merem újra használni).

Kezdjük a gyantával:
Ugye egy gyantázási időszak általában 3 hetes, de ilyenkor nyáron ez le szokott rövidülni 2 hétre. Elosztottam a gyantázott területet 2 részre, valamint hónaljnál csak az egyik oldalon alkalmaztam a krémet. Ami az első pozitívum volt, hogy a gyantázás utáni bőrpír a krém beszívódása után azonnal eltűnt. Ez érzékeny bőrű ismerősömnél is így volt. Semmi további irritáció, ill. kipattogzás sem jelent meg, még az érzékeny területeken sem (pl. arc), ráadásul a szőrbenövés lehetősége is szépen visszaszorult. Rendszeres használat mellett észrevehetően kevesebb szőr nőtt a kezelt oldalon, mint a másikon.

Borotválás:
Annyira nem látványos az eredmény, mint gyantánál, itt amit elvártam tőle: ne pattogjon ki a bőr borotválás után, és ne legyen érzékeny. Ezeket ügyesen teljesítette, sőt, ha véletlenül sikerült elvágnom magam, a fájdalmat is megszüntette, és nem is lehetett látni a sérülést utána. A borotválás utáni "száraz bőr" érzést is elfelejthetjük.

Összegezve: ha valaki türelmes, és rendszeresen használja a krémet, annak tényleg megéri beruházni rá, hisz nagyban megkönnyíti a szőrtelenítést, és megszünteti az azzal járó problémákat, kellemetlenségeket. Az árát mindenképp megéri, hisz kevés kell belőle, így sokáig elég egy tégely.

Termék linkje: www.maxepil.com/index.php?inv=tpZvI8Bhnc




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.