Teszt: Synergen Arclemosó Hab

Sokszor írtam már termékajánlókban és ismertetőkben is az arclemosó habokról, így most egy - számomra - újat mutatok be nektek.
Én eddig csak a Sara Beauty Spa arclemosó habját használtam, és nagyon szerettem, viszont a beszerzése nem a legegyszerűbb. A Synergen arclemosó zseléje után félve vettem meg a habot, de úgy gondoltam, egy próbát megér, hisz az ára sem vészes (700-800 Ft körül mozog). Miután először használtam, örültem, hogy megvettem. Jól tisztít, puha lesz tőle a bőröm, és egyáltalán nem szárít, aminek nagyon örültem. Az illata nagyon kellemes, és 1 pumpálásnyi is bőven elég belőle. Reggel-este szoktam használni, szépen eltávolítja a smink maradványait és az olajat a bőrről. Biztosan újra fogom venni, mert teljes mértékben elnyerte a tetszésemet. Ha tehetitek, próbáljátok ki, ha a ti bőrtípusotokra is megfelel (erről már írtam részletesen).

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.