Teszt: Nivea Aqua Effect Refresing Wash Gel

1/08/2014
Tesztelésre kaptam a Niveától a terméket a nyereményjátékuk kapcsán. Örültem, hogy kipróbálhatom az egyik arclemosójukat is, lássuk mire jutottam vele

Először félve próbáltam ki, mert az ilyen jellegű arclemosókkal eddig csak rossz tapasztalataim voltak.

Amit a Nivea ígér:
A normál és a vegyes bőr akkor marad friss és ruganyos egész nap, ha már arctisztítás közben is gondoskodunk a bőr természetes nedvesség-egyensúlyáról. A NIVEA Aqua Effect Frissítő arclemosó zselé hatékonyan, de gyengéden tisztítja normál vagy vegyes bőrét. Az arclemosó megtisztítja a bőrt a szennyeződésektől, miközben a bőr saját lipidjeiről is gondoskodik, a hidratáló-anyagok pedig megakadályozzák a bőr kiszáradását. A frissítő arclemosó életet ad a bőrnek.

Eredmény:

A mélyrehatóan megtisztított bőr érezhetően frissé válik.
Amit tapasztaltam:
  • az illata kellemes, tipikus Niveás illat
  • jól tisztít, szépen eltávolítja a smink maradékát
  • nem szárít, használata után puha, kellemes tapintású a bőr
  • nem irritálja a bőrt, és nem okoz pattanásokat



Összességében szerintem egy jó kis termék, bár mivel csak mintám volt belőle, hosszú távú hatásairól nem tudok nyilatkozni. Ha elfogy a mostani lemosóm, lehet, hogy ezt fogom megvenni.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.