Teszt: Max Factor Lasting Performance alapozó

1/11/2014
A decemberi nagy leárazásokban sikerült beszereznem az eddigi legjobb alapozót, amit próbáltam. Lássuk a tesztet róla:
Mostanában kicsit meggyűlt a bajom az alapozókkal, eleinte mindegyik jónak bizonyult, de hosszas használat után már nem tűntek befutónak. Ezért kezdtem el nézelődni a drágább, márkásabb polcokon, valamint a Krémmánián is rengeteg értékelést elolvastam, emiatt esett erre az alapozóra a választásom. Már az első használatnál láttam, hogy telitalálat.

Az állaga krémes-folyékony, de nem folyós, nagyon könnyű eloszlatni.




Illatmentes, ami sokaknak plusz pontot jelent, de ez engem sose zavart egy alapozónál, mert tapasztalatom alapján felvitel után 1-2 perccel már nem lehetett érezni.

Fedése: ez győzött meg a legjobban, gyönyörűen fed, nincs maszk-hatás, egyszerűen tökéletes! A képen is láthatjátok, hogy nem túl szép a bőröm natúr állapotában, viszont alapozóval némileg tűrhető.


Remélem valamennyire látszik a különbség: bal oldal alapozóval, jobb oldal alapozó nélkül:
A legjobb, hogy korrektor egyáltalán nem, vagy csak minimálisan szükséges a szemem alá (a képen nem tettem)



Eredmény: már használom egy ideje, és hosszú távon nem okozott sem pattanást, sem allergiát, és nem is szárította ki az arcom. Engem nagyon meggyőzött, bár mivel szeretek kísérletezni és új dolgokat kipróbálni, keresgélek még az alapozók között, de már tudom előre, hogy ez lesz a biztos pont, amihez mindig vissza fogok térni. 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.