Teszt: Avon Luxe szempillaspirál

Ez a második Avonos szempillaspirál, amit próbáltam. Vegyes érzésekkel álltam neki a tesztelésnek, de végül összebarátkoztunk


Mivel a szemem érzékeny az Avonos termékekre, félve próbáltam ki ezt a spirált, de szerencsére ez nem irritálta a szemem. Először furcsa volt, mert évek óta csak fésűs keféjű spirált használtam, ez pedig hagyományos.
Már egy rétegben is látványos, de én mindig két rétegben használom a spirálokat. Tartósságával nincs gond, vízállóságát még nem teszteltem. Nem kenődik, nem maszatol, teszi a dolgát, de nem ő lesz a kedvenc spirálom, hanem maradok az Essence Maximum Definition-nél.
Összehasonlításként csak az egyik szememen használtam. Ezt az eredményt értem el vele:

Nélküle:


1 réteg:


2 réteg:




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.