Teszt: Fuss Wohl zselés talpbetét

Mint ahogy már írtam róla, állómunkát végzek egy ismert cipőboltban, ami nem kíméli a lábat.


Már több cipőt próbáltam, mire találtam egy viszonylag megfelelőt, viszont mégsem volt teljesen tökéletes. Ekkor döntöttem úgy, hogy veszek egy zselés talpbetétet. Először az olcsóbb kategóriák között nézelődtem, mert úgy gondoltam, ha azok jók, akkor bátran megveszem a Schollt.

Elmentem hát a Rossmannba, ahol akkor akciósan vettem meg a betétet.

Egy méretben kapható, így bizony vagdosni kell, de ne hagyatkozzatok a számokra, inkább jelöljétek be rajta a lábatokat.

Már több hónapja tesztelem, szerintem kényelmes és puha, bár azt ugye tudjuk, hogy csodák nincsenek, hisz sem az álló, sem az ülőmunka nem egészséges. Ezekkel a betétekkel kitolhatjuk az időt, mielőtt megfájdulna a lábunk. Természetesen a 12 órát nem bírja, de sokkal jobb, mintha nem lenne semmi a cipőmben.

 Kipróbálásra bátran ajánlom mindenkinek, várom a ti tapasztakataitokat is vele kapcsolatban :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.