Teszt: Joanna argánolaj hajvégápoló szérum

Pár napja egy eurós boltban jártam, ahol megakadt a szemem ezen a terméken. Szokás szerint nem bírtam neki ellenállni és megvettem. Azóta már használtam párszor, lássuk mire jutottam vele:
Amit a cég ír róla:

"Száraz, töredezett hajra, parabén mentes
Az ARGAN OIL hajvégápoló szrum Marokkó folyékony aranyának nevezett argán olajjal lett gazdagítva. A felhasznált argán olaj az Ecocert által hitelesített, minősített ökológiai gazdaságból származik.

Használata: Finoman dörzsöljön egy kis mennyiségű szérumot a nedves, vagy száraz hajvégekre. Használat után ne öblítse le. A készítmény a teljes hajfelületen használható."


Tapasztalatom:
Állag: először furcsa volt, mert ahhoz képest, hogy szérum, krém állaga van:




Az illata kellemes, sajnos a hajamon csak pár óráig lehet érezni, de még így is jobb, mint az eddigi termékek, amiket próbáltam. Gyorsan beszívódik, nem hagy maga után ragacsos érzést. Vizes hajon valamivel hatékonyabbnak tűnik, de minden nap szoktam egy keveset tenni a hajvégeimre. Csodát nem tesz a hajammal, de valamivel puhább tapintású lesz tőle. Ha elfogy nem veszem újra, inkább maradok a Tab Szilikonos hajvégápolónál.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.