Augusztusi kedvencek

9/10/2014
Nem sok ilyen bejegyzést szoktam csinálni, de több termékem is elfogyott ebben a hónapban, amiket most röviden összefoglalok nektek:


Joanna argánolaj: szeretem ezt a hajvégápolót, nedves és száraz hajra egyaránt szoktam használni, puha tapintású lesz tőle a hajam, bár másnap már nem szoktam érezni a hatását. Láttam már Tescóban is, viszont az eurós boltokban sokkal olcsóbb.


FM Group Advanced Foundation alapozó: középkategóriás alapozó, viszonylag nagy a színválaszték, szép, egyenletes a fedése. Akiknek zsírosabb a bőre, 4-5 óránként púderezze át.

Pantene Pro-V balzsam száraz, károsodott hajra: imádom ezt a balzsamot, puha lesz tőle a hajam, teljesen jól teszi a dolgát.

Lady Stella Choco Line arckrém: jó kis hidratáló krém, nyárra tökéletes, télen viszont kevés. Gyorsan, maradéktalanul felszívódik, kelles csokis illatú. Száraz bőrűeknek ajánlott.


Ti használtok valamit ezek közül a termékek közül?






Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.