Az én filofaxom

7/28/2017
Immár 3 éve, hogy filofax-rajongó lettem, de csak mára körvonalazódott ki, hogy hogyan is tudom a legjobban kihasználni.
Már középiskolás korom óta használok határidőnaplókat. Idővel rájöttem, hogy - sok más emberhez hasonlóan - miért nem tudom jól használni: teljesen korlátozott a felhasználása, és bármilyen papírt, iratot tettem bele, minden kipotyogott belőle.

Aztán egy szép késő őszi napon, mikor a következő évi naptáramat mentem megvenni, belebotlottam egy halvány lila gyűrűs kalendáriumba. Rögtön beleszerettem, bár mivel be volt csomagolva, nem tudtam belenézni, de nem érdekelt. Rá se néztem a többi naptárra, rögtön megvettem. Alig vártam, hogy hazaérjek, és kibontsam. Heti beosztású volt, pótlapokkal. Évekig használtam, majd kezdtem elhidegülni tőle. Nem tudtam mi az oka, aztán rájöttem, mikor megláttam egy feketét. Akkor jöttem rá, hogy valószínűleg változott az ízlésem, és már nem éreztem azt a színt közel magamhoz. Megvettem hát a feketét, és átköltöztem abba. Azonnal éreztem, hogy erre volt szükségem, bár sokszor kicsinek éreztem az A6-os méretet.

4 évig voltunk nagyon jó barátok: engem is elkapott a matrica-láz, nagyon sokat rendeltem Aliexpress-ről. Majd szintén jött az eltávolodás. Rengeteg képet és videót néztem az A5-ös méretről, majd gondoltam egy nagyot, és elhatároztam magam. Keresgéltem nagyon sok helyen, magyar és külföldi oldalakon egyaránt, míg végül egy Reálszisztémás gyűrűs kalendárium mellett döntöttem.

Nagy öröm volt, mikor megjött és kicsomagoltam. Rögtön tudtam: IGEN, EZ AZ! Hosszú-hosszú percekig csak nézegettem, lapozgattam, nem tudtam betelni vele. Majd lassan elkezdtem lefűzni a hozzá kapott papírokat, és belepakoltam a személyes dolgaimat. Elválasztólapokat rendelnem kellett hozzá, ehhez az eBay-t hívtam segítségül. Mivel Angliából jött a termék, pár nap alatt megérkezett.

Fekete-fehér műbőr
Ekkor döbbentem rá, hogy a matricázás nem az én műfajom, bár nagyon szerettem vele bíbelődni. Egy szép vékony hegyű tollal írok bele, és csak szövegkiemelőt használok. Egyszerű, áttekinthető, letisztult - tökéletes!

Rengeteg papírt tettem bele
Egy hátránya van, hogy a sok papír miatt a csatot nem tudom becsatolni, de ez nem okoz gondot semmiben, hisz ha nem is veszem ki a táskámból, úgy is ki tudom nyitni, hogy a megfelelő helyre csúsztassam a papírokat, hisz otthon ráérek lefűzni.

Hatalmas az A5-ös méret, de mivel minden táskám nagy méretű, nem volt gond, hogy belefér vagy sem. Mindenhova magammal cipelem, igaz elég nehéz tőle a táskám, de ha elhiszitek, ha nem, egyszer nem vittem magammal, és rettentő hiányérzetem és bűntudatom (ez miért??) volt.
Jegyzetlapokból sohasem elég


Kártyatartó

Egy kis dekoráció az elválasztólapokra

Havi tervező

eBay-ről rendeltem az elválasztólapokat





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.