Júliusi kedvencek

Nem szoktam ilyen posztot írni, de mivel szeretitek, mostantól próbálok minél gyakrabban havi kedvenceket gyűjteni.


Csoportkép

1. Calvin Klein - Reveal parfüm
Életem első márkás parfümje az Euphoria volt. Nagy szerelem azóta is (9 éve). Szerettem volna más CK-t is, de mindegyik az Euphoriára hajaz, ezért nem szerettem volna még egy ugyanolyan parfümöt. Majd megjelent a Reveal, megszagoltam, és eldöntöttem: KELL! Notino-ról rendeltem meg, 30 ml-s kiszerelésben, ami nekem bőven elég. Nekem inkább tavaszias-nyárias illat, fiatalos, nőies, édeskés. Lehetne tartósabb is, de azért több órán keresztül lehet érezni.

A kupak tükrös bevonata miatt nagyon nehéz fényképezni
2. Piros Palmolive
Fiatalabb korom tusfürdője, most ismét visszatértem hozzá. Nagyon szeretem az illatát, fürdés után kis ideig még érzem magamon. Nem szárít, érdemes kipróbálni.

3. Taft hajlakk keratinnal
Nem túl gyakran használok hajlakkot, de ha igen, akkor csakis ezt. Tartós, nem kell sokat fújnom belőle, bármilyen frizurát csinálok, nagyon szépen megtartja, nem szárítja a hajamat, és az illata is nagyon kellemes.

4. Aveo macaron illatú ajakbalzsam
Az utóbbi időben nagyon rákaptam az Aveo ajakápolóira, jó árban vannak, és a minőségükkel is meg vagyok elégedve. Ezelőtt kókuszosat használtam, imádtam az illatát. A színe enyhe rózsaszín, de látható, az illata nagyon édes, nyárra tökéletes.

5. Balea hajbalzsam hosszú hajra
A hajvégápoló széruma minden idők legjobb hajápolója, ez alapján próbáltam ki a balzsamot is. Jó a hajamnak, de önmagában nem elég, kell hajmosás után a szérum a nedves hajra.

1 megjegyzés:

  1. Szia, szép napot. 

    Ha még nem ismered a Farmasi termékeket, és szeretnél extra minőségű cuccokat kipróbálni, bátran keress meg engem! 😇

    Ha szeretnél fele annyi idő alatt dús hajat például, vagy hosszabb szempillát, esetleg fontos számodra a környezetvédelem és családod egészsége, akkor nézd meg honlapunkat a www.farmasi.hu címen. Bármi kérdésed van, vagy esetleg szeretnél csatlakozni, várom jelentkezésed! :) 

    R. Klaudia 
    ruszinklaudia@gmail.com

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.