Teszt: Rival de Loop szemhéjtus

7/14/2019
Korábban filces szemhéjtust használtam, ami bár nagyon gyorsan fogyott, mégis szerettem, mert nagyon jól kézre állt. Viszont gondoltam egyet, és vettem egy gazdaságosabbnak tűnő kiszerelést.

Szokás szerint most sem néztem róla teszteket, csak kiválasztottam egyet, mert a márkától van már néhány szeretett termékem, így ennél maradtam. Mikor kipróbáltam, akkor jött a csalódás: az applikátora nem ecsetes, hanem műanyag. Számomra teljesen használhatatlan, viszont mivel van másik ecsetem, így nem vész kárba a termék. Összesen ennyi a negatívum :)


Használat előtt természetesen ez is felrázandó. Jó ecsettel szépen felvihető, gyorsan szárad, és nagyon tartós. Egész nap meg se moccan, nem kenődik, nem pereg. Egyenletesen eloszlatható, nem folyik meg, egy rétegben szép eredményt ad. Nagyon szeretem az ecsete ellenére is, de nem biztos, hogy újraveszem ha elfogy.

Miután megírtam a posztot, csak a képek elkészülésére kellett várnom. Miután az is megvolt, és feltöltöttem a blogra, még nem tettem közzé a posztot. Ezzel tettem vele a legjobbat, mert közben még használtam a terméket, és sajnos csalódnom kellett benne. Elkezdte csípni a szemem, valahogy lassan száradt és közben sokszor megfolyt, szóval elkezdett teljesen másként viselkedni, mint addig. Ráadásul száradás után éreztem, hogy a szemhéjamon van. Vagyis sajnos teljes csalódás, már le is cseréltem másik termékre.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.