Teszt: Nivea Micellás víz fekete teával

Már több micellás vizet kipróbáltam, vegyes érzelmeket táplálva irántuk. Volt, amelyik bevált, volt, amelyik nem igazán. Lássuk a Nivea újdonsága nálam hogy szuperált
Előre szólok, hogy nem lesz túl hosszú a beszámolóm.

Mikor megvettem, még volt a Balea micellás vízből, így egyelőre félre tettem. Viszont nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy kipróbáljam, és végeztem pár összehasonlítós tesztet, az arcom egyik felén a Baleát használva, másik oldalon a Niveát. Sok különbséget nem tapasztaltam, mondhatni, egyformának tűntek azzal a kivétellel, hogy a Nivea nem csípte a szememet. Videót is szerettem volna róla készíteni, ám végül valamiért elvetettem az ötletet. Nem is bánom a dolgot...

Viszont mikor a Balea elfogyott és áttértem a Niveára, elkezdtem kiismerni. Eleinte azt vettem észre, hogy az addig szokásos 4 vattakorong nem elég a smink eltávolításához, jóval többre van szükség. Viszont még így sem "dolgozik" tökéletesen, mert arclemosó használata után látom a törölközőn a szempillaspirál és alapozó nyomait.

Gondoltam én csináltam valamit rosszul, de nem. Nekem egyáltalán nem vált be, sőt kijelenthetem, hogy nem szeretem. Ez persze nem jelenti azt, hogy bárkit is megpróbálnék lebeszélni róla, hisz különbözőek vagyunk, mindannyiunknak más válik be, de én maradok a Baleánál.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.