Én így használom a táskarendezőt

8/22/2019
Még gyerekkoromban volt divat ez a táskarendező, a teleshopok állandóan ezt reklámozták. Azt hittem már akkoriban lecsengett, de nem, töretlenül gyártják és forgalmazzák őket azóta is. Szerintem nem véletlenül
Én Aliexpress-en bukkantam rá, ajánlott termékek között. Nagyon megörültem neki, mintha csak direkt nekem szánták volna :) Nem is gondolkoztam sokáig, kiválasztottam a színt és tettem is a kosárba.

Kb. 5-6 hetet vártam rá, de sajnos már nem tudom belinkelni melyik eladótól van, de rengeteget fogtok találni.

Tehát én szürke színben választottam, mert egy teljesen semleges színt szerettem volna, hogy passzoljon minden táskámba (mintha látszana kívülről...). Furcsa és hihetetlen, de több zseb van rajta, mint amennyibe tudok pakolni. Mindennek megvan a helye, így mindent rögtön megtalálok a táskámban. Mivel manapság ugye leginkább osztatlan táskákat lehet kapni, ami szerintem abszolút nem praktikus, így azokban sem veszik el semmi.

A képeken láthatjátok hogy rendeztem be:





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.