Így készülök karácsonyra

12/14/2020

Évek óta először van karácsonyi hangulatom, amit már nagyon vártam. Emiatt minden pillanatát próbálom kiélvezni, nem idegeskedni semmi miatt. De lássuk hogyan is hangolódok és készülődöm az ünnepekre.

Habár december 1-től terveztem a hangulatot megteremteni, ezzel szemben advent első vasárnapján megtettem, hiába november volt. Feltettem az égőket, elővettem a díszeket, elkészítettem az adventi "koszorút".  Azóta minden nap mikor dolgozom, végtelenített karácsonyi zenéket hallgatok YouTube-on, és meggyújtok egy illatmécsest vagy párologtatót karácsonyi illóolajokkal. 



Adventi "tálca", illatmécsesekkel és természetesen Diótörővel

Idén 4 héten keresztül adok inspirációt ünnepi sminkhez és körmökhöz. Mivel még nálam sem körvonalazódott teljesen, hogy mit válasszak, ez nekem is ugyanolyan ötletelés, mint nektek :)


Idén először volt nálunk mézeskalács a párom jóvoltából. 

Mivel eddig még sosem volt ünnepi pizsim, idén vettem rögtön két szettet is a Tescóban, mikor 30%-os kedvezmény volt rájuk. Nagyon kényelmesek és puhák, nagyon tetszenek.

Az ajándék kiválasztásával is időben megvoltam, így már nagyrészt csak a csomagolás van vissza. A jelenlegi megszorítások miatt a rokonlátogatást nem visszük túlzásba, plusz azért pihenni is szeretnék, mert dolgozni fogok a két ünnep között is (nem tehetek róla, munkamániás vagyok). Erre egyébként már készültem, így a megbízóim is már időben tudták a karácsonyi munkarendemet, és a posztok is ütemezés alatt vannak.

A macskák miatt nem tudom, hogy idén elővesszük-e a karácsonyfát, mert egyelőre nem tudunk olyan helyet a házban, ahol biztonságban lenne tőlük...

Az ünnepi menüt már összeállítottam, plusz a hozzá való bevásárló listát is, amin már csak néhány tétel maradt (friss alapanyagok), a többi már a fagyasztóban vagy a spájzban pihen. 


Ti hogyan hangolódtok az ünnepekre? Vagy nem hoz titeket lázba a karácsony?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.