Legolvasottabb bejegyzések 2014-ben

1/09/2015
Összesítettem a tavaly legtöbbet olvasott bejegyzéseket, amelyekre leginkább kíváncsiak voltatok :)
5. helyen áll az "Amikben csalódtam" bejegyzés, amiben összegyűjtöttem azokat a termékeket, amik nem hozták a várva várt hatást, és pénzkidobásnak tűntek. Szerencsére egyelőre nem kell készülnöm egy második résszel.

4. helyen áll a Diapason 00/55-ös hajfesték teszt, ami a legvörösebb, vagy inkább legpirosabb tartós hajfesték.

3. helyen végzett a sokatot által kedvelt vazelin. Itt az általam is próbált felhasználási módokat ismertettem.

2. helyre jött fel az egyik olyan bejegyzést, amit minden nap megnéztek és elolvastok, ez pedig nem más, mint a "Tartós szemöldökfestés otthon". Sejtettem, hogy sok látogatót vonz majd, de nem gondoltam, hogy ennyit :) örülök nektek!

1. helyen végzett a Maxepiles cikk, ami egy enzimes szőrtelenítő krémről szól. Sokan szeretitek a terméket, ami nem csoda, mert tényleg nagyon jó.

Köszönöm, hogy tavaly ennyien velem voltatok, remélem idén se lesz ez másképp :) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.