Teszt: Lovely Pump up! szempillaspirál

Imádom a szempillaspirálokat, igaz a vízállót kerülöm. Kedvenceim a fésűs keféjű spirálok, mert ezek választják szét legjobban a pilláimat.
Kedvencem eddig az Essence Maximum Definition szempillaspirál volt, erről itt írtam nektek egy bejegyzést.

A Lovely spiráljára a Krémmánián figyeltem fel. Csupa csupa pozitív értékelést kapott, így spirál-fanatikus révén erős késztetést éreztem, hogy kipróbáljam.
forrás: Krémmánia

Az Essence spirálját is már olcsónak találtam, de mikor megláttam, hogy a Lovely mennyibe kerül, elgondolkodtam, hogy ennyi pénzért hogy lehet jó (régi rossz tapasztalat az olcsó termékek miatt)... Viszont pont emiatt gondoltam úgy, hogy ha mégsem válik be, nem lesz akkora pénzkidobás.

Az eredmény:
TÖKÉLETES! Röviden, tömören. Kifejtve viszont csodát művel a szempillákkal, gyönyörűen hosszabbítja és szétválasztja. Műszempilla-hatás érhető el vele, bár ennek vagy örül valaki vagy nem...
spirál nélkül
2 réteg felvitele után

Az eltávolítása egyszerű, a vízálló spirálok eltávolítására vonatkozó cikkemből vehettek ötleteket.

Úgy érzem megtaláltam az igazit, és nem eresztem :)

Nektek melyik a kedvenc spirálotok?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.