Teszt: Schauma regeneráló és ápoló hajbalzsam + egy trükk :)

Nálam a hajápolás elengedhetetlen része a hajbalzsam használata. Eddig a Balea argánolajos balzsamját használtam, de elfogyott, viszont dm közelébe nem tudtam menni, így kellett keresnem egy alternatívát. Így esett a választásom a Schaumára.



Imádom a hajamat, szeretek vele foglalkozni, de nem mindegy, hogy hogyan. Sajnos sok problémám van vele (zsíros korpa, száraz, töredezett hajvégek, ráadásul még festem is), így nem könnyű kiválasztani a megfelelő hajápolót, mert én is úgy vagyok vele, hogy ha kifogok egy olyan terméket, ami jónak tűnik, úgy érzem, hogy lehet van nála jobb is, így tovább próbálkozom.

Így volt ez a balzsammal is. Mikor elfogyott a baleás, Krémmánián kezdtem keresgélni másikat. Erről jó véleményeket olvastam, így természetes, hogy megvettem.

Már az első használat után tetszett, de nem akartam elhamarkodott következtetéseket levonni. De így, a flakon felénél járva viszont már tudok érdemben is nyilatkozni róla.

Többen írták, hogy puha tapintású és könnyen fésülhető lett a hajuk tőle. Osztom ezt a véleményt, amióta használom, szárítás után hihetetlen könnyen ki tudom fésülni a hajam, és olyan sima, mintha kivasaltam volna.

Az illata szerintem kellemes, még 2 nap múlva is érzem a hajamon. A Baleás hajvégápoló szérumommal tuti párost alkotnak. Arról nem is beszélve, hogy 449 Ft-ért nagyon megéri.

Ti próbáltátok már ezt a balzsamot?

+1 extra tipp:
Mosás előtti pakolásként tegyetek a hajatok végére kb. 2x annyi hajvégápolót, mint amennyit szoktatok, és hagyjátok rajt legalább 1 órát, majd ezután mossatok hajat. Akár tehettek hozzá egy kevés olíva- vagy kókuszolajat is.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.