Reggeli rutin - munkanapon

9/10/2015
Dorothynál láttam egy "reggeli rutin" bejegyzést, és kedvet kaptam hozzá én is. Eddig csak videókat láttam - abból viszont rengeteget - ebben a témában, de én ezt inkább kihagynám.
Sokaknak szükségük van egy állandó rutinra a reggeli készülődés során (erről Dorothy is írt). Van, amikor ez magától kialakul, van, amikor tudatosan tervezzük meg. Vannak akiknek fontos, hogy legyen egy biztos pont a reggelükben. Legyen ez egy csésze kávé vagy tea, híradó megnézése, e-mailek elolvasása, stb. Ez akár a reggeli "holtponton" is átsegíthet. Legyen ez az a dolog, ami a legjobb a reggelünkben.

Akkor szokott lenni némi fennakadás, mikor valami plusz dolog kerül bele a rutinunkba, és felborítja az addig kialakult rendszert. Ilyenkor legjobb, ha előző este belekalkuláljuk a reggelünkbe, a megfelelő plusz időt figyelembe véve.

Ezek alapján nekem így állt össze a reggeli rutinom:
Forrás: philipcarr-gomm.com

A felkelés időpontja változó attól függően, hogy dolgozom-e aznap vagy sem.
Dolgozós napokon ki kellett tapasztalnom, hogy mennyi időre van szükségem, ez másfél órára jött ki.

6:45-kor kelek, az első utam a fürdőszobába vezet. Megmosakszom, fogat mosok, majd jöhet az arcápolás.


Utána következik a kávézós időm, ami fél órát vesz igénybe. Tejeskávét szoktam inni, amit jelenleg Tchibo Familyből főzünk. Ezalatt nézem át az e-mailjeimet, az általam olvasott blogokat, időjárás-jelentést, stb. Általában ekkor döntöm el, hogy mit veszek fel aznap.
Forrás: yourzonestudio.co.uk
Kávé után jön a reggeli. Mivel reggel nem szeretek enni, ezért ezt csak muszájból teszem. Kenyér valamilyen felvágottal, paprika vagy paradicsom, ice teával kísérve. Télen meleg teát készítünk, az jobban esik a hideg reggeleken.

Reggeli után elmosogatok, és elcsomagolom az ebédemet, amit munkába viszek.

Jöhet az öltözködés, majd fésülködés. Sminket nem teszek fel munkába, mivel 12 órás műszak után nincs kedvem a sminklemosással is időzni.

Miután mindennel megvagyok, bepakolom a táskám és elindulok munkába.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.