Teszt: Yamuna Szőlőmagolajos szemráncgél

Sajnos az utóbbi években eléggé elhanyagoltam a megfelelő bőrápolást, a szemkörnyékemet meg figyelembe sem vettem. Ami azt nézve, hogy nő vagyok és kozmetikus, elég rossz példa. De mióta észrevettem, hogy néhány ráncom kialakulóban van, megijedtem és rögtön elkezdtem keresgélni szemkörnyékápolók terén is.
Ekkor találtam rá a Yamuna szemránc géljére. A szőlőmagolajos termékeket régóta szeretem, más márkától is használtam már. Most sem okozott csalódást.

Kezdődő ráncosodásra, hidratálásra ajánlják, rendszeres használata csökkenti a szem körüli ödémát is. Nem tartalmaz allergén anyagokat.
Airless flakonban van, így biztosan nem fog maradni az alján több napi adag miután úgy tűnik, hogy kifogyott.

Az illata nagyon kellemes, bár néhány másodperc után elillan. Kellemesen hidratálja, puhítja a bőrt. Állaga gélszerű, de nem az a hagyományos, áttetsző formulájú. Nagyon kevés kell belőle, ettől függ milyen gyorsan szívódik be. Nem hagy zsíros érzést, beszívódás után lehet is sminkelni.

Másfél hónapja használom, kb. a 2/3-a már elfogyott, 2599 Ft-os árhoz képest ez nem tudom jó-e vagy sem, ki-ki döntse el megéri-e neki.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.