Harcom a zsíros korpával - sokadik rész

Ennek a bejegyzésnek már volt néhány termékteszttel összekötött előzménye, ezt folytatom most.
Ugye a probléma 7-8 évvel ezelőtt kezdődött, akkor 2 bőrgyógyásznál is látogatást tettem, majd miután egyikük sem tudta a megoldást, elmentem egy hajgyógyászhoz (teljesen véletlenül láttam meg a cégtábláját). Ő mikrokamerával is megvizsgált, ekkor derült ki a problémám. Adott rengeteg terméket, és egy bő fél-háromnegyed év elteltével tűnt úgy, hogy legyőztem a fertőzést. Tavaly ismét nagyon elkezdett hullani a hajam, így visszamentem. Kiderült, hogy kiújult a probléma, de enyhébb, mint ezelőtt. Gondoltam most elég lesz egy termék rá. Meg is vettem a szérumot, és elkezdtem vele a kezelést. Szomorúan láttam, hogy fél év után sem történt változás. Ekkor kezdtem el alkalmazni a növényi olajos hajápolást, ami már az első(!!!!) használat után látványos eredményt hozott. Ezen felbuzdulva használtam az olajakat (felváltva a kókuszt és az olívát) 5-6 hónapon keresztül, majd egyre kevésbé volt hatása. Ekkor elkezdtem keresgélni neten. Találtam 2 sampont, amihez gyógyszertárban lehet hozzájutni. Először a patikus a Bioderma Nodè DS+ sampont adta, mivel Eucerin nem volt. Mivel a Bioderma nem zsíros korpára való, nem is használt semmit. Ezután netről megrendeltem az Eucerint, amihez nagy reményeket fűztem. Sajnos ismét csalódtam, mert hiába erre a betegségre lett kifejlesztve, nekem mégsem volt jó. 2 hónapja használom heti 2 alkalommal, de nagyon viszket a fejbőröm, iszonyúan hullik a hajam, ráadásul már mosás nélkül ki se bírja a 3 napot, sőt, már mosás utáni napon kezd rálapulni a hajam a fejemre. Kezdek kétségbe esni, mert már nem tudom mihez kezdjek. Keressek egy harmadik bőrgyógyászt is? Vagy kísérletezzek tovább a samponokkal? A halántékomnál már iszonyúan meg van ritkulva a hajam, bár a vitaminoknak köszönhetően sok utánpótlás nő, de ki tudja mi lesz akkor, ha azokat is megtámadja a fertőzés?

Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném!

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.