Augusztusi kedvencek

Ismét (nagyon gyorsan) eltelt egy hónap, ami alatt több új terméket is kipróbáltam. Ezek lettek a kedvenceim:

1. Makeup Revolution New-Trals vs. Neutrals paletta
Imádom a MUR palettákat, ez már a harmadik. Gyönyörű, élénk színek, hihetetlen tartósság, tökéletes fedés. Rosszat nem tudok róla mondani, csak ajánlani tudom. 3990 Ft-ért vettem a Rossmannban, ár/érték arányban szerintem nagyon jó. 16 színt tartalmaz, az őszi sminkeket ezzel készítem.


2. Aveo Intensiv Repair ajakápoló szőlőmagolajjal és shea vajjal
Habár a júliusi kedvencek között is szerepel egy Aveo ajakápoló, azóta felfedeztem ezt a kis csodát, ami magasan veri az előző kedvencet. A szőlőmagolaj és a shea vaj gyönyörűen rendbeteszi a cserepes ajkakat, és megnyugtatja a bőrt (nekem már fáj, ha ki van száradva). Próbáljátok ki ti is.


3. Garnier Wahre Schätze hajbalzsam
Már több hónapja szemeztem ezzel a termékcsaláddal, mikor a német csatornákon láttam a reklámot. Most döntöttem úgy, hogy ki is próbálom. Nagyon nem mindegy, hogy milyen termékeket használok a hajamon, de reménykedtem benne, hogy jó lesz (egyébként a Garnier hajápolói nem váltak be nekem). Örülök, hogy kipróbáltam, mert nagyon jó termék. A hajam nagyon szereti,  puha és selymes lesz tőle, és az illata is sokáig megmarad.


4. Ebay-es szemöldökkrém
Mivel eBay-fanatikus vagyok, nem meglepő, hogy több területről válogatok. Nem minden sminktermék vált be, de ez a szemöldökkrém nagyon! Könnyű felvinni, nem kenődik, egész nap a helyén marad. A színe fekete, de mégsem az a nagyon feltűnő, messziről ordító fekete. Az ára szinte nevetséges 2 hónapja 360 Ft-ért rendeltem. Nagyon kevés kell belőle, így hónapokig elég. Adnak mellé egy kis ecsetet, de azt nem szeretem, így nem használom.

Tesztelés tekintetében jól telt az augusztus, remélem szeptemberre is jó dolgokat tudok nektek összegyűjteni.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.