Top 5 sminktermék 1000 Ft alatt

Személy szerint én is szeretem az ilyen posztokat, ezért úgy gondoltam, összegyűjtöm nektek a kedvenc sminktermékeimet 1000 Ft alatt.

1. Lovely Pump up! szempillaspirál
Sok szempillaspirált használtam már, de mindig visszatértem hozzá. Fésűs a keféje, ami nekem nagyon bevált, és nem szárad be olyan hamar, mint néhány társa. Ár/érték arányban szerintem verhetetlen!

2. Essence My must haves pirosító
Kicsi a bors, de erős! Kis kiszerelésű, mivel ezekből lehet összeállítani a saját, személyre szabott palettát, viszont ez az eddigi legjobb pirosító, amit valaha használtam. Alig érintem hozzá az ecsetet, de a felesleget így is le kell rázni róla, annyira intenzív színe van. Ennek köszönhetően nagyon sokáig elég, így még egy plusz pont jár neki.

3. Essence szemceruza
Bevallom szemceruzából mindig is az olcsóbb márkákat használtam, de nem is vágyom a drágább társaira. Nem kenődik, de mégis szépen el lehet maszatolni. Egész napon keresztül tart, bár néha estefelé utána kell igazítani.

4. RdeL Crazy Matt' n' Lasting matt szájfény
Az olcsóbb szájfényeket, rúzsokat nem mindig sikerül a gyártóknak jól eltalálni, de ő nekem nagyon tetszik. Csodát nem várhatok tőle, de nem is akarok. Szeretem és kész.

5. Essence My must haves mono szemhéjpúder
Ugyanúgy lehet ebből is palettát összeállítani, mint a fent említett pirosítóval. A minőségéről is ugyanazt tudom elmondani, nagyon jól pigmentált, minimálisan porzik csak, és egész nap tart.

Biztosan lesz, aki nem ért egyet a listámmal, ismétlem, ezek a saját kedvenceim. Nektek mi az 5-ös listátok?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.