Ebay-es kártyaolvasó? Biztos...?

Több ilyen jellegű dolgot rendeltem Ebay-ről, pendrive-ot, memóriakártyát, stb., a kártyaolvasótól viszont kicsit féltem, de az ára meggyőzött, így hát fogadjátok a tapasztalataimat róla.
Mikor tavaly novemberben megvettem az áhított fényképezőmet, a képek kezelése nem okozott gondot, mert eleinte leginkább telefonra tettem át a képeket a Camera connect alkalmazással. Habár van usb kábel a fényképezőhöz, mégis szerettem volna beszerezni egy kártyaolvasót. Mivel szeretek olcsó Ebay-es dolgokat kipróbálni és tesztelgetni, nem volt kérdés, hogy kipróbálom a kártyaolvasót is.
Mondanom sem kell, hatalmas a választék, az olcsótól a drágáig van minden. Kiválasztottam ezt, és megrendeltem. 2 méretű usb csatlakozója van, így a hagyományos mini usb csatlakozós telefonokkal is kompatibilis (természetesen a Sony XA1-el nem, de útban van a c típusú usb csatlakozós is, írok arról is tesztet).
Meglepően gond nélkül működik, eddig nem tett kárt a kártyában, így már bátran használom. Nyilván nem azért készült ez a bejegyzés, hogy mindenkit lebeszéljek a minőségi kártyaolvasók megvételéről. Végezetül íme róla néhány kép:





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.