Online vásárlás: Kalapod.hu

Mint ahogy már egy korábbi bejegyzésben írtam, szeretek vásárolni, főként a cipőket és táskákat gyűjtöm. Nemrég találtam egy oldalt, ahol elsősorban cipők vannak, így ezzel kapcsolatban osztom most meg veletek a tapasztalataimat.
Telitalpú bebújós cipőt kerestem, de az eddig használt oldalakon nem találtam, így a keresővel próbálkoztam tovább. Találtam is egy cipőt, amire gondoltam, kosárba is tettem, bár az árát kissé sokalltam. Mégis úgy gondoltam, egy találati oldalt még megnézek, és ha nem találok semmit, megrendelem. Akkor bukkantam rá a kalapod.hu oldalra. Már az első látogatás alkalmával sok cipő megtetszett (inkább nem írom le mennyi), de szűkítenem kellett az eredményt. A választott cipőről láthatjátok majd a képeket, amin fel fog tűnni, hogy ahhoz képest, hogy telitalpú cipőt szerettem volna, nem azt választottam.

Nagyon pozitív a cégtől, hogy méretprobléma esetén első alkalommal ingyen cserélnek, ami nem sok webáruházról mondható el. Az árak túlzás nélkül verhetetlenek, a minőséget jelenleg is tesztelem. A cipőm élőben még szebb, mint a képeken, amit nem gondoltam volna, hogy még lehet fokozni. A szállítási idő kicsivel hosszabb, mint egy átlag webáruházban, mert a termékek Romániából érkeznek, de a vásárlásról szóló e-mailben elküldi a cég a GLS csomagszámot, így nyomon lehet követni a termék útját. A fizetési lehetőségek is a mai elvárásoknak megfelelnek, több lehetőség közül lehet választani.

Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek a képek a cipőről:




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.