Májusi kedvencek

Már régen írtam kedvences bejegyzéseket, de mivel úgy láttam nagyon szeretitek, ezért úgy gondoltam folytatom. Íme hát az májusi kedvenc termékeim:



Nem kedvencségi (van ilyen szó egyáltalán?) sorrendben írom, hanem ahogy a kezembe akadnak a termékek.

1. Head & Shoulders Silky & Smooth 2in1 sampon
Néha előfordul egy kis korpa nálam, így megelőzésként is használom ezt a sampont. Glamour-napokon vettem, nagy kiszerelés volt csak a dm-ben, így mivel nem használom minden hajmosáskor, ezért egy évig biztosan elég lesz. Az illata nagyon jó, és úgy látom jót tesz a fejbőrömnek.

2. Még egy sampon, mégpedig a Pantene Intensive Repair sampon
Anyunak volt ilyen samponja, és mikor egyszer kipróbáltam, oda és vissza voltam az illatától. Ha nem parfümözöm a hajamat, a sampon illatát még másnap is érzem rajt. Igazából egy sampontól nem várom el, hogy csodát tegyen a hajammal, puhább legyen tőle, mert erre való a balzsam és a  pakolás. Ez esetben tényleg csak az illat miatt használom.

3. Lancome - La Vie Est Belle parfüm
Imádom a parfümöket, egyszerűen nem tudok nekik ellenállni. A La Vie Est Belle-t már tavaly kinéztem magamnak, de akkor nagyon sok nőn éreztem, így inkább lemondtam róla. Idén viszont úgy döntöttem mégis megveszem. A Müllerben fújtam magamra a teszterből, hogy lássam, el tudom-e viselni magamon. Ezután notinon megrendeltem, 2 nap múlva pedig már meg is érkezett. Nőies, elegáns, nyárias, imádom!



4. Balea micellás víz száraz, érzékeny bőrre
Krémmánián sok rossz tapasztalatot olvastam róla, viszont nekem nagyon-nagyon bevált. Gyorsan és alaposan távolítja el a sminket, nem szárít, de nem is hagy ragacsos réteget a bőrön. Már többször újravettem, szerintem továbbra is ő lesz a favorit.

5. Essence I Love Xtreme szempillaspirál
Szerintem már szerepelt kedvences bejegyzésben, de továbbra is újra és újra be fog kerülni, amíg nem találok egy jobbat (amit kétlek, mert nem keresgélek). Tartós, nem pereg, viszont könnyen el lehet távolítani.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.