Napi rutin - szabadnapon

5/12/2018
Mindig is szerettem más beauty bloggerek ilyen jellegű bejegyzéseit, videóit, ezért gondoltam, hátha az én napi rutinomra is kíváncsi valaki :)


Természetesen ezt is inkább képekben mutatom meg, kevesebb szöveggel :)

Mivel 12 órás műszakban dolgozom, ezért nem heti 5 napot vagyok munkában, hanem van, hogy csak 2-3-at. Hátránya, hogy nincs fix szabad hétvége, 3-4 napos hosszú hétvége, ami azért elég rossz. Na de most nem erről szerettem volna írni, hanem a szabadnapomról.

Reggel 6:20-kor kelek, majd míg a fürdőben végzek, lefő a kávém.

A nagy bögre kávémmal visszabújok az ágyba, megnézem a közösségi oldalakat, e-maileket a telefonomon, miközben nézem a Family guy-t :)


Kávézás után kiválasztom mit veszek fel aznap, sminkelek, fésülködök.

Elkészítem a reggelimet, ami szinte mindig más. Azt eszem, amit épp megkívánok.

Ezután jön a napom egyik kedvenc része, a fotózás :) Ami eszembe jut, vagy amihez látok inspirációt, lefotózom. Ha kell, ez idő alatt főzőcskézek.

Ebéd közben újabb ötletekre vadászok.

A délutánomat szintén a fotózás teszi ki, egyszerűen nem bírok meglenni enélkül. Nálam a pihenés azt jelenti, amikor válogatom a képeket és teszem át őket laptopra és telefonra.

Elsősorban fürdeni szoktam, zuhanyozni inkább munkanapokon, mert olyankor minél előbb szeretnék ágyba kerülni. Ők a kis társaim fürdés közben:

esti arcápolási rutin
A vacsorát szigorúan tévézés közben szoktam elfogyasztani, majd alvás előtt kicsit még netezek, zenét hallgatok, tévét nézek.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.