Kirándulás: Pécs ZOO

7/01/2018
Tipikus fotós blog téma egy fotós kirándulás :) Utoljára gyerekkoromban voltam a Pécsi Állatkertben, ezért nagyon vártam már, hogy újra mehessek. Kihasználva a jó időt, felkerekedtünk, és a kis Canon társaságában elindultunk.



Vasárnap lévén sokan voltak, parkolót is alig találtunk. Pont akkor nyitottak még egy pénztárat, mikor bementünk, úgyhogy várakoznunk sem kellett. A belépő teljesen baráti, én többre számítottam, így ez kellemes csalódás volt.
Bent már eloszlott a tömeg, nagyon kevés állatnál kellett várni, hogy fotó-távolságba tudjak kerülni hozzájuk, de megérte a várakozást. 2 kitobit is vittem magammal, végül csak a 75-300-asat használtam. Lett néhány kevésbé jól sikerült kép, de a lényeg az, ami szerepel rajt :)

Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek hát a képek :)












































Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.