Teszt: Altapharma körömvirág krém

Ha szőrtelenítés utáni utóápolásról beszélünk, akkor sokaknál egyértelműen a körömvirág krém jöhet csak szóba. De vajon tényleg alkalmas segíteni a bőrproblémán?



A szőrtelenítést annak idején borotvával kezdtem, majd gyantáztattam, majd újra borotva, krém, borotva, elektromos borotva, és ismét a hagyományos.

Nem emlékszem, hogy régen a különböző eljárásokra hogy reagált a bőröm, de mostanában nagyon durva dolgokat művel. Először arra a borotvára gyanakodtam, amit épp használtam, ezért vettem másik fajtát. Az eredmény ugyanaz volt. Csúnyán kipattogtam, és rettentően viszketett a bőröm, sajnos volt, hogy sebesre vakartam... Így már nem volt mit tenni, vennem kellett körömvirág krémet, mondván, lesz ami lesz.

Rossmannba mentem be, mert kellett vennem mást is, és kiválasztottam a legolcsóbbat (kezdetnek gondoltam megteszi ez is). Ez pedig nem más, mint az Altapharma körömvirág krém.

Kiszerelése 100 ml, és az ígérete szerint ápolja a száraz és igénybevett bőrt, mérsékli a bőrirritációt, segíti a bőr természetes regeneráló képességét. E-vitamint és jojobaolajat tartalmaz, és ami jó hír, hogy parfüm- és színezék mentes. Az INCI-je nagyon szép, ezt Krémmániáról bemásolom:

Water / Aqua  ,  Isopropyl Palmitate eo I i  4 1 ,  Glyceryl Stearate Citrate eo I eu  ,  Cetearyl Alcohol eo I eu I al  2 1 ,  Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil  ,  Glycerin h  0 0 ,  Glyceryl Stearate eo I eu ,  Tocopheryl Acetate a I v  0 0 ,  Myristyl Alcohol eo I al  2 4 ,  Calendula Officinalis (Pot Marigold) Flower Extract gy  ,  Arnica Montana (Arnica) Flower Extract i  ,  Glycine Soja (Soybean) Oil eo  3 0 ,  Isopropyl Myristate eo I i  5 3 , Cetearyl Glucoside ti I eu  ,  Xanthan Gum ti I eu  ,  Ethylhexylglycerin  ,  Tocopherol a I v  2 2 ,  Helianthus Annuus (Sunflower) Oil eo  0 0 , Sodium Hydroxide  ,  Citric Acid kh  ,  Phenoxyethanol ta  ,  Potassium Sorbate ta  

Mint ahogy említettem, 100 ml-s tubusos kiszerelésben kapható. A teteje pattintós, ami nagyon nehezen nyitható és zárható, de lehet én fogtam ki az egyetlen ilyet.




A kiválasztásnál valóban csak az ár volt mérvadó, de nem azért, mert ár-érzékeny vagyok, hanem mert nem voltam biztos a hatásában, ezért nem akartam nagyobb befektetést. Majd miután itthon megláttam az értékelését, nagyon örültem a választásomnak, így alig vártam, hogy kipróbálhassam.

Hogy biztos eredményt kapjak, ezért csak az egyik lábamon használtam a krémet. Naponta 1-2x krémeztem, ahogy épp eszembe jutott. Az eredmény engem is meglepett, 3 nap után a nem kezelt lábam elkezdett nagyon viszketni és kipöttyöződni, míg a másik lábamon viszketés semmi, piros pötty pedig 3 db lett. Számomra ez hihetetlen ennyi szenvedés után, úgyhogy most nagy az öröm. Igaz még csak egy hete használom, de bátran ajánlom a krémet mindenkinek, aki hasonló problémával küzd.
Ezt a lábamat nem kezeltem, látszik, hogy mennyire kipattogzott 
A kezelt lábam, irritációnak nyoma sincs




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.