Elfogytak

Ma egy elfogytak bejegyzéssel készültem nektek. Van itt minden, mi szem-szájnak ingere a sampontól a szempillaspirálig.


Pantene Intensive Repair sampon

Anyu használta először, és miután egyszer kipróbáltam, nagyon megtetszett. Természetesen elsősorban az illata, utána viszont a tisztító hatása is. Én egy sampontól túl sok mindent nem várok el, csak annyit, hogy jól tisztítson, és ne zsírosítsa a hajamat (persze az illat se utolsó szempont). Habár intenzív és azonnali regeneráló hatást ígérnek, ezt persze nem tapasztaltam, de ez egyáltalán nem von le az értékéből, hisz nem is ezért szerettem meg. Már egyszer újravettem, és szerintem a kedvencek között fog maradni jó ideig.


Palmolive So Luminous tusfürdő

Makadámolajjal és bazsarózsával kényezteti a bőrt és az orrot, mert hihetetlen jó illata van. Még nyáron használtam, ősszel nem vennem meg (csak az illata miatt), de nagyon szerettem. Nem szárította a bőrt, nem volt szükséges testápolót használni utána.


Mizon Peptide Ampoule Cream

Krémmánián keresgéltem egy jó kis krémet télre, és rátaláltam erre. Akkor még csak 1-2 vélemény volt róla, de mint 5 csillag, és ebay-en is csak pozitív értékeléseket kapott. Nem gondolkodtam sokáig, megrendeltem. Arra már nem emlékszem mennyi idő alatt érkezett meg, de rögtön elkezdtem használni. Már az első néhány alkalommal éreztem, hogy jó választás volt, nagyon szerette a bőröm. Már tavasz volt, hogy elfogyott, mivel nagyon kevés elég belőle, szóval nagyon takarékos.

Helida-D Botanic Concept Tokaji Aszús hidratáló krém száraz/extra száraz bőrre

Ismét egy arckrém, de ezt még tavaly decemberben vettem. Már tavasszal elfogyott ez is, viszont csak akkor kezdtem el gyűjteni az üres flakonokat, tégelyeket, ezért most írok csak róla. Szerette a bőröm, felváltva használtam a Mizonnal. Nagyon száraz, szeles időben reggel hozzátettem még szérumot is egy kis szérumot is, mert akkor önmagában nem lett volna elég. Az illata kellemes, nem túl sok, de az is nagyon hamar elillan. Mivel nincs két egyforma arcbőr, ezért hiába is próbálnék ajánlani nyugodt szívvel, mert nem biztos, hogy másnak is beválik. Így akinek szimpatikus, próbálja ki, viszont akinek van egy jól bevált terméke, annak szerintem felesleges kísérletezni.

Lovely Pump up! szempillapsirál

Végül, de nem utolsó sorban jöjjön egy sminktermék, ami nálam örökös kedvenc marad, bármilyen másik spirált próbáljak is. Ha dupla vagy tripla ennyibe sem érdekelne, mert annyira jó és annyira szeretem. Minden formájában tökéletes számomra, nagyon jó a keféje, szépen viszi fel a festéket, nem csomósít, nekem egyáltalán nem pereg, nem folyik, nem "tűnik el" a pilláimról. És ami szerintem még említésre méltó, hogy nem szárad be gyorsan, mint néhány "kollégája". Csajok, ezt viszont bátran ajánlom mindenkinek, hogy próbáljátok ki, biztos megszeretitek.


Nektek ezek közül mi vált be és mi nem?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.