Teszt: Balea tesápoló olaj

Elsősorban nem azért vettem meg, hogy blogbejegyzés szülessen belőle, hanem tipikusan a meglátni és megszeretni érzés miatt landolt a kosaramban. Nézzük hogy teljesít:


Mint ahogy a bevezetőben is írtam, mikor megláttam ezt az olajat, rögtön megfogott. Több szempontot figyelembe véve vásároltam meg: tetszett a kinézete, sose használtam még testápoló olajat, jött a "kell nekem" érzés. Az ára nem tudok kinek sok, kinek kevés, 699 Ft-ért vettem meg.


A külseje szerintem tetszetős, kellemes színek, szép design. Kiszerelése 150 ml, pumpás az adagolója és a pumpa vége leér a flakon aljáig.


Az illata nagyon kellemes, de hamar elillan. így nem élvezhető túl sokáig, de természetesen az értékéből ez mit sem von le. A hatása nagyon jó, még most is elég, pedig már nagyon kiszárad a bőröm zuhanyzás után. Ennek azért is örülök, mert eredetileg csak nyárra szántam, viszont megállja a helyét ősszel is, így ez még egy plusz pont neki. Kíváncsi vagyok meddig tudom használni, így valószínű, hogy lesz majd egy update a későbbiek során.

Ha még kapható próbáljátok ki ti is, szerintem meg fogjátok szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.