Téli arcápolási rutinom

2/06/2019
Lassan haladunk tél vége felé, mégis mostanra sikerült megtalálnom azokat a termékeket, amelyek elegendőek a bőröm állapotának javításához.
Az idei tél meglepő volt számomra, mert korábban nem változott a bőröm állapota ilyen drasztikus módon. Az arcápolók, amik eddig beváltak, most nem értek semmit, az arckrém még 2 rétegben sem volt elég hatásos. A heti arcápolási nagyrutin utáni nap még nagyon jól hidratált volt a bőröm, viszont következő nap már ismét feszült és húzódott.

Krémmánián elkezdtem nézelődni, mi az, ami nektek bevált, így akadtam rá két termékre. Az egyik a Nivea Essential 24h intenzív hidratáló + tápláló krém, valamint a Babylove ultra sensitive krém arcra és testre. Viszont ahogy mondani szokták, ha már lúd, legyen kövér, így kiegészítettem a két krémet egy üveg hidegen sajtolt (ez nagyon fontos) argán olajjal. Sajnos a két krém önmagában nem elég, de egyszerre használva őket számomra telitalálat.

Az arctisztítást a Babylove babafürdetővel végzem, mint ahogy már egy korábbi posztban említettem. Hiába van tél, még most is hideg vízzel öblítem le.


Ezután felkenem a Niveát, aminek "igazi" Nivea illata van, gyorsan beszívódik, és puha utána a bőröm - 1-2 óráig, mert utána elkezd húzódni.

Az INCI-jébe bele lehet kötni, de egyelőre jól teljesít, így valószínűleg elhasználom:

A Babylove krém a leírások alapján csodaszernek számít, szinte mindenkinek bevált, így ezt vártam a legjobban, hogy kipróbáljam. Az INCI nagyon szép, nem lehet belekötni, látszik, hogy tényleg a babák érzékeny bőrére készült elsősorban, viszont a leírásában szerepel az is, hogy felnőttek számára is megfelelő. Illat- és színezés mentes, szintén gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos réteget, viszont önmagában nem lenne elegendő.


Hogy meglegyen a hab a tortán, vettem kiegészítésnek egy üveg argán olajat, amiből csak 2-3 cseppet használok 3 naponta. Habár nem hagy fényes, olajos réteget a bőrön, mégis inkább este használom.

Az arcpakolásról nem tudok saját képet mutatni, mert jelenleg nincs itthon, de a Balea Feuchtigkeits maske a tökéletes, termálvízzel és tengeri algával. Nyáron a használata után a krémet már alig tudta beszívni a bőröm annyira feltöltötte, de most érezhetően más a helyzet, kell utána krémeznem. Mint szinte mindenkinek, nekem is csípi a bőrömet, de ez csak néhány másodpercig tart.
forrás: Google

Habár kellene, tonikot és szérumot ritkán használok, utóbbiból még nem találtam meg télre a tökéletest, így erre jöhetnek tippek :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.