Újabb Ebay-es vásárlás: kék hátizsák

Mint sok nő, én is imádom a cipőket, táskákat. Rajongásomat nem titkolom, mert beauty és fotós bloggerként sok lehetőségem van megosztani az őrületemet. A legújabb kedvencem ez a kék hátizsák, róla hoztam most pár képet, néhány kínai rendelős tippel kapcsolatban.

Már legalább 4-5 éve rendelek különböző kínai rendelgetős oldalakról, köztük az Aliexpress és az Ebay az, amit gyakran használok. Már nem emlékszem mi volt az első termék, amit rendeltem, de ez most nem is lényeges. Kitapasztaltam már, hogy mit és hogyan érdemes csinálni, hogy ne csalódjak akkorát (de ez 100 %-ban persze kivédhetetlen).


  • Először is, Aliexpressnél azért könnyebb, mert ott a vásárlók tölthetnek fel képeket, ami nagyon hasznos, így ezeket mindenképp érdemes átnézni.
  • Másik fontos dolog az eladó értékelése. Minél közelebb van a 100%-hoz, annál jobb (de persze ne 2 eladott tétele legyen).
  • Ha megtaláltad a kiválasztott terméket, mentsd el, és nézelődj tovább, hátha fent van másnál olcsóbban.
  • A szállítási idő nagyjából egyforma, de érdemes ezt is megnézni, ne legyen túl kései az időpont, bár ha levelet ír az eladó, mindig a 60 napot írják maximális időpontnak.
  • Ebay-en minden esetben írj az eladónak a 60. nap előtt, ha nem érkezik meg a termék, mert utána törlődik a termék a listádból, és ha nem írt az eladó külön levelet, akkor nem tudsz neki írni, hogy baj van.
Most pedig a táskáról

Őt Ebay-ről rendeltem happylife2049 nevű eladótól, és 2 hét alatt érkezett meg. Nála már nincs több ilyen táska, de érdemes a kedvencek közé tenni az eladót, hátha tesz még fel belőle. 2670 Ft-os árát nem találtam soknak, postaköltség nem volt. A mérete bár le volt írva, valahogy mégsem tudtam elképzelni, viszont a képek sokat segítettek. 

Élőben szerintem sokkal szebb, mint a képeken, mikor kicsomagoltam és megláttam, nagyon megtetszett. A mérete a tökéletesebbnél is tökéletesebb, mindenem belefér, ami egy kiránduláshoz kell (főleg, mert én ugye több dolgot viszek, mint amennyire szükségem van). Igen, kiránduláshoz rendeltem, mert olyankor se a váll-, se az oldaltáska számomra nem praktikus. Ez viszont tökéletes! Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek a képek, amik szerintem magukért beszélnek.


teljesen lecipzárazható az aljáig



Belül egy cipzáras rész... 
... és 2 zseb található



felvéve jobban látszik a mérete

sportosabb öltözékhez is jó 
és csinoshoz is





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.