Ilyen még nem volt - outfit fotózás

2/19/2019
Lehet, hogy nem ez lesz a legnézettebb posztom, hisz ez nem egy divat blog, de úgy gondoltam, hogy egy esélyt megérdemlek, mert imádom a ruhákat
Szeretném előre leszögezni, hogy a divat nem az én "asztalom", nem értek hozzá úgy, mint pl. Elizabeth, de öltözködni és vásárolni nagyon szeretek, a fotózásról nem is beszélve. Igaz nem vagyok valami fotogén, de ezt próbálom némiképp "elrejteni".

Nézegetve néhány kedvenc felhasználómat Instán, kedvet kaptam én is az outfit fotókhoz. A képeket, beállításokat még gyakorolni kell, de ha csak pár embernek is tetszik, akkor már megérte :)

A mostani képeken egy általam szeretett összeállítást láthattok, igaz a természeti és környezeti adottságok miatt a cipőt inkább nem fotóztuk... A kabátot biztosan sokan ismeritek, F&F-es, a nagy leértékelésen sikerült beszereznem, és habár több nőn is láttam rajtam kívül, nekem attól még az egyik kedvencem. Egyébként megvettem fekete és sötét bordó színben is. Nem olyan meleg, mint egy igazi szövetkabát, de alá lehet öltözni.

Az utóbbi időben ismét formálódott az ízlésem, és elkezdtem nőiesebb, csinosabb ruhákat venni. A farmert teljesen elhagytam, nagyritkán itthon felveszem, de sehova nem megyek már benne. Rákaptam a blúzokra, aminél az is közrejátszott, hogy jókor voltam jó helyen, mert az H&M-ben szinte az összes le volt akciózva ottjártamkor. Vettem hármat a New Yorkerben is, viszont azok minősége alul marad a H&M-hez képest. A nadrág viszont egy egyszerű, szűkszárú fekete nadrág, azt pedig a Pepcoban vettem, szintén kiárusításon, a táska pedig Orsay.







Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.