Szemöldökformázási rutinom

Mint másoknak, nekem sem tökéletes a szemöldököm, muszáj rásegíteni egy kis festéssel, formázással. Én így csinálom:

Természetesen a szemöldököm nem úgy nőtt, ahogy szerettem volna, és még nagyon finoman fogalmaztam. Se íve, se formája, hiába vagyok kozmetikus, csodát nem (mindig) tudok művelni, hisz "hozott anyagból" dolgozom.

tartós szemöldökfestés otthon című bejegyzésemben már írtam a szemöldök formázás sorrendjéről, de itt is részletesen fogom ismertetni. A következő eszközöket használom hozzá:
Krém: bármilyen arcra való krém jó, amivel fel tudod puhítani a bőrt
Ceruza: be tudd rajzolni a szemöldököd ívét, vonalát, így biztosan nem szeded túl
(ecset, direkt zárójelbe téve: ezt ilyenkor nem kötelező használni, én amiatt szeretem, mert precízebbre tudom festeni az ívet)
Csipesz

Kiinduló állapot

Első lépésként tehát meg kell rajzolni a szemöldök vonalát:

Következőben be kell krémezni a bőrt, hogy felpuhuljon:

Jöhet a szemöldökszedés, ami némileg megviseli a bőrt, de aki szeretné, nyugtató krémmel bekenheti utána


Mindenképpen fontosnak tartom kihangsúlyozni, hogy aki a gyantázás híve, semmiképpen ne végezze otthon ezt a műveletet, inkább bízza szakemberre!


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.