Hogyan tisztítsd a pamut arclemosó szivacsot?

Már korábban írtam egy bejegyzést az új felfedezésemről, a pamut/frottír arclemosó szivacsról. A tisztításáról viszont akkor még nem írtam semmit, ezennel ezt pótolnám.
Ha sminkelek, akkor szinte mindent használok: alapozó, tus, szemhéjpúder, szempillaspirál, matt rúzs - csak hogy a legfontosabbakat és egyben legmakacsabb dolgokat említsek. Ugye írtam, hogy a szivacsot vizezni szoktam, a szememnél pedig öntök rá micellás vizet. Ezután már nem szükséges pluszban arcot mosni, mert a korong maradéktalanul eltávolít mindent.

Viszont ez mind meg is látszik rajt, amit a következő használat előtt el kell távolítani, különben nem lehet használni. Ezt a következőképp szoktam csinálni:

  • bevizezem teljesen a szivacsot
  • öntök rá folyékony szappant vagy tusfürdőt
  • átmosom vele a szivacsot amíg foltosnak látom
  • kiöblítem belőle a szappant


Nekem egy mosás elég szokott lenni, de szükség esetén megismételhető. A képeken ennek a fázisait láthatjátok, szappanból direkt kék színűt választottam, hogy jól látható legyen.




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.