Májusi kedvencek

Ismét eltelt egy hónap, én pedig több új terméket is kipróbáltam. Lássuk mik tetszettek májusban


Elseve Dream Long sampon
Gondolom már szinte mindenki ismeri a termékcsaládot, akár személyesen, akár hallomásból. Még a Glamour napokon vettem, akkor láttam először, még nem is reklámozták. Féláron egyértelmű volt, hogy kipróbálom, és nem bántam meg. Kellemes illata van, jól tisztít, bár a hajvégekre ritkán használok sampont, főleg mostanában, hisz nagyon igénybevett a hajam.


Isana Paris tusfürdő - limitált kiadás
Szintén Glamour napi szerzemény. Szeretem a drogériák saját márkás termékeit, ilyenkor csak illat alapján választok. Jól tisztít, nem szárít, és szép a csomagolása is.


Lovely Milk chocolate bronzosító
Könnyű használni, szép színe van, és nagyon tartós. Ár/érték arányban nagyon megéri, jó kis termék.


Medinatural argánolaj
Előszeretettel használok természetes olajokat a szépségápolási rutinomban, legyen az arc- vagy hajápolás, szinte csodákra képesek (természetesen csak a jó minőségű, hidegen sajtolt olajok!). Az argán pedig kifejezetten azon olajok közé tartozik, amik úgymond több funkciósak, és érdemes is kihasználni minden területen jótékony hatását.


Diadermine pH5 Hydra vitamin nappali krém
Neki mindenképpen kijár egy önálló blogbejegyzés is, így most csak annyit írok, hogy szépen rendbe hozta az arcbőrömet, csodásan hidratál, és nagyon kevés is elég belőle, így hihetetlenül sokáig ki fog tartani. Nagyon örülök, hogy megvettem.


Ti próbáltatok valamit a májusi listámról? Bevált? Vagy inkább pénzkidobás volt?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.